خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

بازرسی از نواحی و رده‌های سپاه استان همدان/ ترامپ رژیم صهیونستی را به سقوط نزدیک‌تر کرد

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از بازرسی نواحی و رده‌های سپاه استان همدان خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها که در قالب اکیپ‌های تخصصی است بازرسان میزان پیشرفت برنامه های ابلاغی را مورد بررسی قرار می دهند.
کد خبر: ۸۹۶۳۲۵۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

بازرسی از نواحی و رده‌های سپاه استان همدان/ ترامپ رژیم صهیونستی را به سقوط نزدیک‌تر کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان در خصوص بازرسی از نواحی و رده‌ها اظهار داشت: به گفته سردار بزرگ و فاتح عملیات مرصاد سردار شهید «صیاد شیرازی» «بازرسی یاوری است و داوری نیست».

وی افزود: بازرسی از رده‌های سپاه استان همدان در طی سال دو بار انجام می گیرد که در این بازرسی‌ها که در قالب اکیپ‌های تخصصی است بازرسان میزان پیشرفت برنامه های ابلاغی را مورد بررسی قرار می دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: این بازرسی‌ها به دنبال منویات و تحقق انتظارات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان ترامپ گفت: ترامپ با اعلام انتقال پایتخت رژیم صهیونستی به بیت المقدس یک قدم این رژیم را به سقوط نزدیک‌تر کرده است چراکه این امر جهان اسلام را هوشیارتر و آگاه‌تر می کند.

سردار مجیدی ابراز داشت: امید است که ملت‌ها تمام  فریادشان را به  سر رژیم غاصب اسرائیل فرود آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات