خبرهای داغ:
معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گزارشی از اجرای طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین استان سمنان ارائه کردو گفت: حامیان فرزندان محسنین و اکرام ایتام استان سمنان در هفت‌ماهه نخست امسال دو میلیارد و ۷۳۶ میلیون تومان به دو هزار ۸۱۱ فرزند معنوی خود کمک کردند.
کد خبر: ۸۹۶۳۲۴۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد قوسی، معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه کمیته امداد  تلاش می‌کند با جذب حامیان جدید، فرزندان یتیم و محسنین را در سرفصل‌های بهبود وضعیت معیشتی، درمانی و تحصیلی تقویت کند، اظهار کرد: استفاده از رسانه‌های جمعی باهدف نهادینه کردن و اشاعه فرهنگ حمایت از کودکان یتیم و محسنین در جامعه ضروری است.

وی بابیان اینکه هفت هزار و ۳۰۰ حامی از ۹۴۲ یتیم استان سمنان در طرح اکرام ایتام حمایت می‌کنند افزود: هزار ۸۶۹ فرزند در قالب طرح محسنین و شفا از حمایت سه هزار ۲۰۰ حامی در این استان بهره‌مندمی شوند.

محمد قوسی با اشاره به اینکه حامیان فرزندان محسنین و اکرام ایتام استان سمنان در هفت‌ماهه نخست امسال دو میلیارد و ۷۳۶ میلیون تومان به دو هزار و ۸۱۱ فرزند معنوی خود کمک کردند بیان کرد: در هفت‌ماهه نخست سال گذشته حامیان فرزندان محسنین و یتیم این استان دو میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان به این کودکان کمک کردند که امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۸ درصدی داشته است.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه سرانه پرداختی هر یتیم در طرح اکرام ایتام ۲۲۰ هزار تومان نقدی و ۵۸ هزار تومان کمک‌های غیر نقدی است افزود: سرانه حمایت از فرزندان محسنین ۴۲ هزار تومان نقدی و غیر نقدی است.

وی با اشاره به اینکه  علاوه بر حمایت حامیان از فرزندان محسنین و ایتام، خیران استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب  ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و یا به شماره کارت مجازی ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ بانک صادرات  واریز کنند افزود:کمک‌های غیر نقدی خود را در قالب تأمین مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک‌هزینه‌های درمانی و تحصیلی به این کودکان ارائه دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها