مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد؛
 مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های تولیدی شرکت های تحت پوشش، خط تولید وانت پیکاپ "ریچ" در آینده ای نزدیک از پارس خودرو به زامیاد منتقل خواهد شد.   
کد خبر: ۸۹۶۳۲۲۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سایپا نیوز؛ محسن جهرودی در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت زامیاد ضمن اعلام این مطلب افزود: با انتقال خط تولید وانت پیکاپ تک کابین و دو کابین "ریچ" به شرکت زامیاد به عنوان شرکتی باسابقه و پیشرو در زمینه تولید وانت، ضمن استفاده بهینه از ظرفیت های تولیدی و انسانی در این شرکت، دیدگاهمان به مقوله تولید وانت در گروه خودروسازی سایپا را تخصصی تر می نماییم.

وی در ادامه به نگاه ویژه سایپا به تولید خودروهای مسافری اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا،  به زودی تولید مجدد اتوبوس در شرکت زامیاد آغاز می شود.
گفتنی است، وانت ریچ خودرویی دو کابین و دو دیفرانسیل است که تولید آن از سال 1393 در شرکت پارس خودرو آغاز شده است .این خودرو بر اساس پلت فرم نیسان پیکاپ ساخته شده و شباهت زیادی به آن دارد.
"ریچ "علاوه بر قابلیت آفرود داشتن و عبور از موانع ناهموار، برای کاربری های متفاوتی استفاده می شود که می توان به نسخه آمبولانس آن نیز اشاره کرد.
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ، سیستم ترمز ضد قفل ، سیستم تهویه مطبوع دستی ، شیشه بالابر برقی جلو و عقب ، قفل مرکزی ، تنظیم ارتفاع نور چراغ ها جلو ، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم الکتریکی و سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و پورت USB از آپشن های وانت ریچ است.

 

ارسال نظرات