خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: قرارداد احداث پروژه رمپ و لوپ A پل 9 دی حدود هشت میلیارد تومان بوده و عملیات اجرایی این پروژه شهری آغاز شده است.
کد خبر: ۸۹۶۳۲۲۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدتقی نادعلی با اشاره به لزوم احداث رمپ و لوپ‌های پل 9 دی، اظهار کرد: رمپ و لوپ B  این پل طی ماه‌های اخیر افتتاح شد، تنها احداث رمپ و لوپ D به دلیل معارضات ملکی زیاد در دستور کار شهرداری قم قرار ندارد، نقشه‌های این رمپ و لوپ نیز آماده شده است. 

وی با بیان اینکه احداث رمپ و لوپ C پل 9 دی حدود هفت میلیارد تومان هزینه داشته ادامه داد: رمپ RX پل 9 دی احداث شده و این رمپ آماده افتتاح و بهره برداری است، شهرداری قم پس از ختم پیمان با پیمانکار قبلی در پروژه، رمپ و لوپ‌های پل 9 دی را به این سازمان واگذار کرد که عملیات اجرایی آن به سرعت در حال اجرا است.

نادعلی افزود: قرارداد پروژه احداث رمپ و لوپ A پل 9 دی حدود هشت میلیارد تومان بوده و احداث این پروژه به تازگی آغاز شده است، زمان احداث رمپ و لوپ A براساس قرارداد هشت ماه است، سازمان توسعه و عمران شهرداری سعی دارد که احداث پروژه‌های عمرانی را زودتر از زمان تعیین ‌شده در قراردادها به پایان برساند.

وی در ادامه با اشاره به پروژه تقاطع شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: این پروژه تیرماه امسال به بهره برداری رسید، تقاطع شهدای مدافع حرم در واقع تقاطع بین بلوار جمهوری و بلوار شهیدان محمود نژاد است، این تقاطع سه سطحه احداث شده و چند ماه زودتر از زمان تعیین شده در قرارداد به بهره برداری رسید.

نادعلی در پایان خاطرنشان کرد: احداث پروژه تقاطع شهدای مدافع حرم همراه با رفع معارضات ملکی حدود 50 میلیارد تومان هزینه داشته، 14 هزار متر مکعب بتن ریزی برای عرشه این تقاطع صورت گرفت و 120 هزار متر مکعب خاکبرداری در این پروژه انجام شد که حجم بالایی بود، مدیریت پروژه احداث تقاطع شهدای مدافع حرم، نمونه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها