علیپور با بیان اینکه زحمات دانشجویان جهادگردر سردترین و گرمترین روزهای سال برای محرومیت زدایی از مناطق روستایی ستودنی است، گفت: این جهاد با هیچ هدیه ای قابل تقدیر نیست چرا که اینها فقط و فقط به نیت قرب الی الله و برای شادکردن دلهای مردمان کوخ نشین جهاد کردند و از اوقات فراغت خود برای رفع محرومین این مناطق کمتر در دسترس گذشتند، قطعا مزد اینان در پبشگاه حق تعالی محفوظ است.
کد خبر: ۸۹۶۳۲۰۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود علیپور، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ایلام درحاشیه همایش شکوه هجرت ،گفت: تفکر جهادی و انقلابی جوانان انقلابی به فراتر از مرزهای ایران اسلامی رسیده است و نمود آن را در کشورهای منطقه به وضوح می توان رویت کرد.

علیپور با بیان اینکه زحمات دانشجویان جهادگردر سردترین و گرمترین روزهای سال برای محرومیت زدایی از مناطق روستایی ستودنی است، گفت: این جهاد با هیچ هدیه ای قابل تقدیر نیست چرا که اینها فقط و فقط به نیت قرب الی الله و برای شادکردن دلهای  مردمان کوخ نشین جهاد کردند و از اوقات فراغت خود برای رفع محرومین این مناطق کمتر در دسترس گذشتند، قطعا مزد اینان در پبشگاه حق تعالی محفوظ است.

وی افزود: همایش استانی شکوه هجرت با هدف ترویج  و اشاعه فرهنگ و تفکر جهادی در جهت محرومیت زدایی مناطق روستایی برگزار شد که در واقع با تقدیر از دانشجویان انقلابی در این عرصه خداقوتی برای تلاش های الهی شان باشد.

علیپور با بیان اینکه حرکت های جهادی در جهت پیشرفت آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: در این همایش از 25 نفر از مسئولین و فعالان عرصه جهادی که در عرصه های مختلف ؛ پزشکی و درمانی، عمرانی و فرهنگی، علمی و اقتصاد مقاومتی در روستاهای هدف استان ایلام تلاش های خالصانه ای داشتند، تقدیر به عمل آمد.
 

 

ارسال نظرات