جانشین بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی پیام نور شیراز:

قیام‌ مسلمانان سبب نابودی رژیم صهیونیستی و تنفر مردم جهان نسبت به آمریکا خواهد شد

جانشین بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی پیام نور شیراز گفت: این حرکت آتش خشم مردم فلسطین و مردم مسلمان را شعله‌ور کرده و این قیام‌ها سبب نابودی هرچه سریع‌تر رژیم صهیونیستی و تنفر هرچه بیشتر مردم جهان نسبت به آمریکا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۸۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ هانیه نوروزی جانشین بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی پیام نور شیراز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تصمیم ترامپ در مورد انتقال پایتخت رژیم کودک کش صهیونیستی به بیت المقدس گفت: ضمن اینکه این تصمیم یکی از وعده‌های انتخاباتی ترامپ بوده و درصدد اجرایی آن برآمده است هدف ترامپ از این حرکت نابخردانه به رسمیت شناختن و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی در منطقه است از سویی این حرکت را می‌توان ناشی از این دانست که اقدامات آمریکا در این چندماهه اخیر در منطقه با شکست مواجه شده و ضعف آمریکا کاملاً مشهود است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ترامپ با این حرکت سعی در ایجاد بحران و تنش در منطقه و درگیر کردن مسلمانان دارد تا از این طریق رژیم صهیونیستی را در حاشیه امن قرار دهد این تصمیم ترامپ واکنش‌های وسیعی از سوی کشورهای منطقه ازجمله فلسطین، ایران، کشورهای عربی و ... را به دنبال داشته است.

جانشین بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی پیام نور شیراز در خصوص عواقب تصمیم ترامپ بیان داشت: قطعاً این حرکت باعث ایجاد انتفاضه‌ای جدید در فلسطین علیه اشغالگران و رژیم صهیونیستی می‌شود این حرکت آتش خشم مردم فلسطین و مردم مسلمان را شعله‌ور کرده و این قیام‌ها سبب نابودی هرچه سریع‌تر رژیم صهیونیستی و تنفر هرچه بیشتر مردم جهان نسبت به آمریکا خواهد شد.

وی خطاب به ترامپ تصریح کرد: ترامپ بداند که ضعف آمریکا آشکارشده است و با این اقدامات نمی‌تواند اعلام قدرت کند.
مسلمانان زیر بار ظلم و ستم امریکا و رژیم صهیونیستی نرفته و نخواهند رفت و اجازه نخواهند داد که در این راه موفق شده و به اهداف شومش دست یابد و این حرکت ترامپ فقط باعث گسترده شدن اعتراضات نه‌تنها نسبت به رژیم صهیونیستی بلکه نسبت به واشنگتن خواهد شد.

این فعال دانشجویی در خصوص وظایف دانشجویان در مسئله فلسطین و قدس شریف ابراز داشت: رهبر معظم در این خصوص همه را به وحدت در مقابل رژیم صهیونیستی فراخوانده چرا که این راه را علاج همه‌ی دردهای دنیای اسلام و رسیدن به قدرت دانسته‌اند. دانشجویان در این زمینه باید سطح علمی خود را بالابرده و قدرت تحلیل داشته باشند و هم‌چنین با انجام فعالیت‌های فرهنگی در محیط دانشگاه و جامعه و شناساندن و معرفی آمریکا و رژیم صهیونیستی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب فرعون‌های امروز جهان هستند مردم را به اتحاد و واکنش نسبت به اقدامات پلیدانه ی آن‌ها دعوت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار