خبرهای داغ:
غلامعلی کریمی سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه مهرستان بلوچستان گفت:

ما برای مقابله در مقابل جبهه باطل باید بصیرت داشته باشیم

نماینده اعزامی لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اهل تسنن مهرستان به تشریح نقشه های جبهه باطل وراههای مقابله با آن پرداخت.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۸۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، غلامعلی کریمی ضمن تشکر و قدردانی از مردم خونگرم منطقه و همچنین مولوی حسین زائی امام جمعه محترم مهرستان، اشاره کرد که نقش مردم منطقه جنوب شرق در تامین امنیت منطقه خوب بوده و دشمن جهت از بین بردن این اتحاد به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی می باشد.

کریمی گفت:موقعی که میبینیم نظام سلطه برای از بین بردن وحدت مسلمانان برنامه ریزی سنگینی کرده است و دائما در حال ایجاد فتنه های مختلف از قبیله قومی،مذهبی،سیاسی و...میباشد ما نیز باید با بالا بردن بصیرت خود در مقابل آن ها بایستیم.

این استاده دانشگاه درادامه گفت: اگه نگاهی گذرا به آیات نورانی قرآن کریم داشته باشیم میبینیم که در عالم دو جبهه بیشتر وجود ندارد که عبارت است ازجبهه باطل(ولایت طاغوت)وجبهه حق(حزب الله).

ایشان عنوان کرد وقتی در جبهه حق قرار گرفتیم جبهه ی باطل خود به خود در مقابل ما قرار میگیرد که این جبهه به دنبال حذف،براندازی و نابودیه جبهه حق است و ما برای ماندن در مسیر درست و دفع فتنه ها و دفاع از حق موظف به دشمن شناسی وکسب بصیرت میباشیم پس باید در دشمن شناسی دقیق عمل کنیم و از ترفند ها و حیله های آن ها شناخت کافی داشته باشیم .

این سخنران بیان کرد با بهره گیری از آیات قرآن و سنت پیامبر(ص) به راحتی میتوان بر دشمن قالب شد و هر کدام از ما به عنوان سرباز رسول الله (ص)موظف به یاری و دفاع از دین خدا و رسولش میباشیم و این جز با روشنگری و بالا بردن بصیرت امکان پذیر نیست.

وی در انتهای سخنان خود ماموریت لشکر در منطقه را تشریح واز طرف فرماندهی ونمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین (ع) ازهمکاری  مردم منطقه با لشکر صمیمانه تشکر کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار