خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین اختتامیه مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی بسیج در شهر رودیان شاهرود گفت: خط شهدا این است که در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کنیم و در این مسیر، مسؤولان باید در عمل، پیش قدم و در رأس باشند.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۴۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی خالقیان در آئین اختتامیه مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآنی بسیج در شهر رودیان شاهرود گفت: برخی در این دنیا حیات دارند و نفس می‌کشند و برخی نفس می‌کشند، ولی حیات ندارند، یعنی زندگی آن‌ها، زندگی طیبه‌ای که قرآن سفارش کرده، نیست.
وی افزود: یک عده هم هستند که نفس نمی‌کشند، ولی حیات دارند و حیات آن‌ها همان حیات طیبه است و این گروه، همان شهدا هستند که در روز قیامت هم از حق شفاعت برخوردارند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان خاطر نشان کرد: امروز مردم جامعه ما باید از قرآن و شهدا کمک بگیرند و قرآن به عنوان هدایتگر و وسیله سعادت بشر، باید در زندگی ما جاری و ساری باشد.
وی تأکید کرد: انقلاب ما زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت (عج) است و ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم این زمینه را فراهم کنیم و قرآن یکی از اصلی‌ترین داشته‌هایی است که باید از آن در جهت این امر مقدس کمک بگیریم.
خالقیان اضافه کرد: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای منحرف کردن نسل جوان جامعه ماست و این در حالی است که برخی مسئولین در استان، یادواره‌های شهدا و برنامه‌های اینگونه را زیر سؤال می‌برند.
وی ضمن اشاره به اینکه جامعه نیازمند ترویج تفکر قرآنی است، ادامه داد: خط شهدا این است که در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کنیم و در این مسیر، مسؤولان باید در عمل، پیش قدم و در رأس باشند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که مشکلاتی در جامعه وجود دارد و باید در جهت رفع این موانع و مشکلات تلاش کنیم و وظیفه مسؤولان هم این است که انتقادپذیر باشند و روحیه انقلابی داشته باشند و تمام ظرفیت خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم به کار بگیرند.
وی اظهار کرد: نگاه ما، نگاه جناحی نیست و بر این عقیده هستیم که باید برای تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب، از همه جناح‌ها و افرادی که می‌توانند به حفظ و تقویت پایه‌های نظام و انقلاب کمک کنند، بهره بگیریم، چرا که همه مردم و مسؤولان در کشور ما از یک سرچشمه و منبع، نور می‌گیرند و آن، خورشید ولایت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها