مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: انتقال آب در خوزستان نتیجه سیاست‌های غلط در دولت‌های قبل است، ما با انتقال آب برای مصرف شرب مخالف نیستیم؛ اما دیده می‌شود برای موارد متعددی غیر از شرب از آب خوزستان استفاده می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۴۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از اهواز، مهدی طرفی گفت: آقای کلانتری که ادعای مازاد بودن آب در خوزستان را دارند، ملاقاتی هم از تالاب های خشک شده و زمین های کشاورزی که به خاطر کمبود آب ناشی از انتقال نابود شده است، داشته باشند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان افزود: جناب کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست در حالی صحبت از آب مازاد در خوزستان می زنند که مردم استان، آب شرب مصرفی را خریداری می کنند به علت کیفیت بسیار پایین آب های لوله کشی شده. در حالی که چهار سالِ پیش رئیس جمهور وعده  حل شدن مشکل آب شرب را با راه اندازی تصویه خانه در بازه یک هفته ای دادند که امروز همچنان بعداز چهار سال مردم منتظر تحقق یافتن وعده چهار سال پیش هستند.

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در ادامه گفت: چه در زمان ریاست خانم ابتکار و چه دوره جناب کلانتری اقدام موثری در حوزه مقابله با ریزگردها انجام نشده است؛ جناب شخص رئیس جمهور گزارش دهد در طول چهار سال چه فعالیت ویژه ای برای مقابله با ریز گردها انجام داده است.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست دعوت می کند در جلسه ای با حضور دانشجویان، اساتید و نخبگان دانشگاه های استان به سوالات پاسخ دهد.

ارسال نظرات