فرماندار سمنان گفت:بسیج دانشجویی با اشراف کامل نسبت به امورات مختلف دغدغه دارد و به فکر راه چاره برای مقابله با مشکلات است که این باعث افتخار است.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۴۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان سمنان؛ سید عباس دانایی فرماندار سمنان در دیدار با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان سمنان گفت:بسیار خوشحال هستم که در جمع شما دانشجویان بسیجی قرار گرفتم.
سید عباس دانایی ضمن تشکر از پیشنهادات مسئولین بسیج دانشجویی گفت:نکات بسیار خوب و قابل استفاده ای را بیان کردید و از این نگاه هوشمندانه و دقیق و با اشراف کامل جای تقدیر دارد و باعث افتخار است که مطالب اینقدر دقیق و پخته از سوی بسیج دانشجویی مطرح میشود.
فرماندار سمنان گفت:ما بدنبال برطرف کردن مشکلات خوابگاهی دانشجویان شهرستان سمنان هستیم و به همین دلیل سعی داریم تا بصورت منظم در خوابگاه ها حضور پیدا کنیم و از نزدیک با مشکلات دانشجویان آشنا شویم و به فکر حل مشکلات آنها باشیم.
وی افزود:البته باید چنین جلسات دانشجویی نیز بازهم شکل بگیرد تا از نظرات دانشجویان برای رفع مشکلات آنها نیز استفاده کنیم.
سیدعباس دانایی در رابطه با مناطق کم برخوردار شهر سمنان گفت:در سمنان سه منطقه به عنوان مناطق کم برخوردار سمنان انتخاب شده اند که مشکلات و آسیب های اجتماعی فراوانی در آنها وجود دارد و ما از مجموعه بسیج دانشجویی میخواهیم که با کمک به مجموعه های شهری یاری دهنده در رفع مشکلات این مناطق باشند.
فرماندار سمنان در رابطه با مشکلات سرویس های دانشجویان نیز گفت:برای سرویس های دانشجویان مشکلاتی وجود دارد که یکی از آنها کمبود اتوبوس در اتوبوسرانی سمنان است ،با مذاکراتی با مجموعه بانک شهر و شهرداری سمنان در حال انجام است تا این مشکلات برطرف شود.ماحتی از اتوبوس های درون شهری کم کرده ایم و به اتوبوس های دانشگاه اضافه کردیم تا این مشکلات را حل کنیم.البته نواقصی وجود دارد که ما بدنبال رفع نواقص هستیم.

سید عباس دانایی در ادامه گفت:کرسی های آزاداندیشی نیز باید یکی از بحث های اصلی دانشگاه ها باشند و دانشگاه ها می بایست در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این کرسی ها تلاش کنند البته خبرهایی هم مبنی بر کم کاری برخی دانشگاه ها وجود دارد که ما بدنبال برطرف کردن آنها هستیم.
لازم به ذکر است در این جلسه مسئولین برادر و خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان سمنان به بیان مشکلات و ارائه پیشنهادات در زمینه های مختلف فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،سنفی و... پرداختند.

ارسال نظرات