حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری با اشاره به جنگ های مختلف، هشت سال دفاع مقدس را نورانی و الهی محور برشمرد و بیان کرد: میلیون‌ها خون در جنگ جهانی دوم ریخته شد و در تاریخ فقط صفحات تاریک و سیاه جا ماند.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۴۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رودبار، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در سالروز شهادت شهید سید سجاد حسینی آغوزبنی و یادواره شهداء مسجدامام زین العابدین(ع) منجیل، که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگر، مردم و مسئولین شهرستان در منجیل برگزار شد، اظهار کرد: شهادت مقام والایی است که خداوند این مقام را به افراد خاص تقدیم می کند.
حجت الاسلام غلامحسین تسخیری با بیان اینکه شهدا بجای هوای نفس، از خداوند متعال تبعیت کردند، گفت: شهدا زندگی، رفتار و اعمالشان رنگ و بوی خدایی داشت.
وی با اشاره به جنگ های مختلف، هشت سال دفاع مقدس را نورانی و الهی محور برشمرد و بیان کرد:میلیون ها خون در جنگ جهانی دوم ریخته شد و در تاریخ فقط صفحات تاریک و سیاه جا ماند.
اما برگ برگ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، نور است.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در ادامه به تشریح ویژگی ها و خصایص شهدا پرداخت و اظهار کرد: ایمان، ایثار، از خودگذشتگی، شهامت و شهادت طلبی از خصایص بارز شهدا بود
تسخیری با بیان اینکه حضور در مجالس شهدا لیاقت می خواهد و نصیب هر کسی نمی شود، با ابراز گلایه از برخی افراد که در شرکت مراسمات شهدا خصاصت بخرج می دهند، گفت: عده ای چیزهای دنیوی را به حضور در مجالس شهدا ترجیح می دهند
وی با بیان اینکه باید افتخار کنیم که مهمان شهدا هستیم، گفت: حضور در محافل شهدا تلنگری برای همگان است.
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان مقاومت، ایستادگی و مبارزه را از رموز موفقیت شهدا برشمرد و با اشاره به دلاوری ها و رشادت های سرلشکر شهید سید علی اقبالی دوگاهه، اظهار کرد: شهید اقبالی اسوه استقامت و شهامت بود
حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه ایمان و اخلاص از شاخصه های مهم شهدا بود، گفت: شهدا عاشق اهل بیت (ع) بودند
وی با بیان اینکه شهدا تابع محض ولایت فقیه بودند، تصریح کرد: شهدا در ولایت پذیری و ولایت مداری در عمل، «سر» تقدیم می کردند
نمایند ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، خون پاک شهدا را مظهر ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: ایمان، اخلاص، شهادت طلبی و ولایت پذیری شهدا، سبب دوام و قوام انقلاب اسلامی شده است.
تسخیری با اشاره به برخی ادعاهای پوچ و توخالی «ترامپ»، اظهار کرد: با رفتارهای احمقانه رئیس جمهور آمریکا، اسرائیل بزودی نابود می شود.
وی با بیان اینکه اسرائیل رو به زوال است، گفت: تمام جهان اسلام برای نابودی اسرائیل اعلام آمادگی کردند
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، مردم بیدار شدند، یادآور شد: شعله بیداری اسلامی در جهان روشن شده است.
وی با باشکوه ارزیابی کرده یادواره شهدا، از بانیان برگزاری این مراسم ارزشمند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظرات