دبیر دوره تربیت راویان دانشجو بسیج دانشجویی ایلام:

دوره عملی تربیت راویان دانشجو در مناطق عملیاتی ایلام برگزار شد/ فرهنگ ناب ایثار و شهادت فراموش نشود

دبیر دوره تربیت راویان دانشجو بسیج دانشجویی ایلام گفت: اولین دوره عملی تربیت راویان دانشجو ویژه خواهران در مناطق عملیاتی میمک، بانروشان و قلاویزان با حضور راویان منطقه و استقبال دانشجویان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۳۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از ایلام؛ محمد جواد نادری، دبیر دوره تربیت راویان دانشجو بسیج دانشجویی ایلام گفت:اولین دوره عملی تربیت راویان دانشجو ویژه خواهران در مناطق عملیاتی میمک، بانروشان و قلاویزان با حضور راویان منطقه و استقبال دانشجویان به مدت یک روز برگزار شد.
 
وی افزود: دوره تربیت راویان دانشجو در سه مرحله در حال برگزاری است که بخش تئوری این دوره دوهفته قبل طی مدت سه روز در اردوگاه سیدالشهدا برگزار شد و طبق اساسنامه طرح پس از گذراندن دوره تئوری دانش پژوه برای فهم و درک بیشتر از مطالب بیان شده و توجیه کامل منطقه وارد مناطق عملیاتی بشوند که اکنون بخش عملی دوره آموزشی در بخش خواهران بصورت یک روزه برگزار شد.
 
نادری هدف از برگزاری این دوره را آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت و منطقه عملیاتی دوران دفاع مقدس دانست و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: راهیان نور یک گنجینه است که باید به همه جوانان منتقل شود.
 
دبیر دوره تربیت راویان دانشجو ایلام گفت: باید تلاش شود فرهنگ ناب ایثار و شهادت فراموش نشود و در این وادی با تربیت راویان دانشجو می‌توان این فرهنگ ناب را به جوانان جامعه انتقال داد.
 
وی افزود: دانش پژوهان با همراهی و روایتگری استاد قاسم نظری از راویان دفاع مقدس استان ایلام وارد منطقه عملیاتی میمک شدند و به تشریح و توجیه منطقه پرداخت.
 
نادری در ادامه گفت:در مرحله بعد راویان دانشجو وارد مهران و منطقه عملیاتی قلاویزان شدند و پس از زیارت یادمان شهید گمنام قلاویزان به روایتگری و بیان رخداد‌ها و رشادت‌های رزمندگان و وقایع اتفاق افتاده در عملیات‌های کربلای ۱ و والفجر ۳ گوش سپردند سپس به بازدید از دیدگاه قلاویزان واقع در منطقه مشرف شدند.
 
دبیر دوره تربیت راویان دانشجو ایلام گفت: به امید خدا و حمایت مسئولان مرحله بعدی تا قبل از ایام نوروز در مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار