خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی گفت: دولت هر ماهه بحث بکارگیری بانوان و جوانان به ویژه در سمت مدیریت را رصد می کند.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۲۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی جواد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی: ی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد:در دولت دوازدهم با توجه به رویکرد دولت در بکارگیری زنان و جوانان موظف شدیم بخش عظیمی از کارهای اجرایی کشور را به دست جوانان و بانوان بسپاریم.
وی افزود:همچنین موظف شدیم در رفع شکاف مدیریتی که برای سازمان ها ایجاد شده است، تلاش کنیم تا بتوانیم تربیت مدیران آینده را داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد:در بررسی های اولیه در اوایل دولت یازدهم مشهود بود که دوره مدیریتی بسیاری از افرادی که مدیریت های کلیدی را در دست دارند رو به اتمام است.
جوادی ادامه داد:اتمام دوره مدیریتی بیش از ۲هزار مدیر ارشد که در کشور داریم باعث ایجاد شکاف مدیریتی در سازمان های دولتی می شود بنابراین باید تدابیر لازم برای جلوگیری از این امر اندیشیده می شد.
وی عنوان کرد:بر این اساس طرحی تصویب و اجرا شد که تربیت مدیران آینده را در دستورکار داشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی تصریح کرد:مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون جذب مهندسان ناظر در رفع شکاف مدیریتی با ما همکاری کرد که ۵۰درصد کارشناسان جذب شده خانم بودند.
جوادی گفت:بر اساس قانون این افراد باید به مرور در رده های مختلف اداری مشغول به خدمت شوند.
وی بیان کرد:دولت هر ماهه بحث بکارگیری بانوان و جوانان به ویژه در سمت مدیریت را رصد می کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی افزود:در وزارت جهادکشاورزی مدیریت هایی که برای خانم ها دیده شده در رده ستادی بوده و این نخستین مدیریت میدانی و اجرایی در وزارت جهادکشاورزی به شمار می رود که برعهده یک خانم قرارداده شده است.
جوادی خاطرنشان کرد:استان قزوین یکی از قطب های کشاورزی کشور به شمار می رود که به عنوان صادرکننده محصولات به سایر استان های کشور شناخته شده است.
وی یادآور شد:با توجه به ظرفیت های استان قزوین در حوزه کشاورزی موظف هستیم از آب و خاک این استان حفاظت کنیم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها