خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت:حضور زنان در عرصه های مختلف از جمله انتخابات نشان از تشخیص بالای آنان از مسائل گوناگون جامعه دارد بنابراین ظرفیت آنان باید برای حوزه های مدیریتی به کار گرفته شود.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۱۹
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی استان که در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: بانوان در عرصه های مختلف این نظام به ویژه در انتخابات حضور دارند بنابراین وقتی پذیرفتیم خانم ها توان تشخیص فرد اصلح برای ریاست جمهوری را دارند باید بپذیریم که این قشر توانمندی حضور در عرصه های مدیریتی را هم دارند.
وی افزود: اگر امروز تعداد بانوان توانمندی که در حوزه های مدیریتی فعالیت می کنند را کمتر می شناسیم به این دلیل است که شرایط لازم را برای حضور بانوان در عرصه های مدیریتی را کمتر فراهم کردیم.
استاندار قزوین اضافه کرد: با توجه به رویکرد دولت امید است از این پس بیش از گذشته شاهد حضور بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی باشیم.
زاهدی عنوان کرد: خانم خمسه که به عنوان رئیس جدید سازمان جهادکشاورزی منصوب شده است، از نیروهای باسابقه سازمان جهادکشاورزی استان به شمار می رود که تاکنون توانمندی بالایی در حوزه کاری از خود نشان داده است.
وی تصریح کرد: برای اینکه سازمان جهادکشاورزی استان بیش از پیش در امور مرتبط با خود پیشرفت کرده و به توسعه بیشتری دست یابد باید از رئیس جدید جهادکشاورزی حمایت کنیم تا این دستگاه اجرایی هر روز بهتر از روز قبل باشد.
استاندار قزوین با بیان اینکه این استان یکی از قطب های کشاورزی کشور به شمار می رود، گفت: استان قزوین با داشتن کمتر از یک درصد از خاک کشور 4.5 درصد از محصولات کشاورزی کشور را تأمین می کند که این آمار نشان از نقش کلیدی استان در تأمین امنیت غذایی کشور به ویژه پایتخت دارد.
زاهدی خاطرنشان کرد: استان قزوین هم مانند بسیاری دیگر از استان های کشور با معضل کمبود منابع آبی در حوزه کشاورزی روبرو است بنابراین باید برنامه ریزی دقیقی برای بهره برداری مطلوب از این مابع آبی محدود داشته باشیم.
وی یادآور شد: تاکنون اقداماتی خوبی از قبیل توسعه آبیاری مدرن و اصلاح الگوی کشت به منظور بهره برداری مطلوب از منابع آبی استان انجام شده است.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها