خبرهای داغ:
نماینده برخوار طی تماس تلفنی با معاون عمرانی استاندار اصفهان، بر ضرورت فوری رسیدگی به اعتراض مردم شهرهای دولت آباد و دستگرد در خصوص مسیر قطار سریع السیر تهران – اصفهان تأکید کرد و خواستار رسیدگی و بازدید میدانی وی از منطقه شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۷۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حسینعلی حاجی دلیگانی طی تماس تلفنی با مقدس زاده معاون عمرانی استاندار اصفهان، بر ضرورت فوری رسیدگی به اعتراض مردم شهرهای دولت آباد و دستگرد در خصوص مسیر قطار سریع السیر تهران – اصفهان تأکید کرد و خواستار رسیدگی و بازدید میدانی وی از منطقه شد.

نماینده مرد برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر پیش بینی شده برای قطار سریع السیر مسیر مناسبی نیست و موجبات نگرانی و اعتراض مردم را در آینده فراهم خواهد کرد و لازم است این مسیر به کنار اتوبان معلم منتقل شود.
حاجی دلیگانی عنوان کرد: مسیر انتخابی و نحوه عبور پیش بینی شده قطار سریع السیر تهران – اصفهان، موجبات وارد آمدن آسیب های اجتماعی – اقتصادی به دو شهر دولت آباد و دستگرد شده و از مدت ها پیش جمعیت بیش از هفتاد هزار نفری را نگران کرده است.

وی در پایان، از مسئول مربوطه در استانداری اصفهان خواست: پیرو مذاکره و مکاتبه های متعدد و دستورهایی که تا کنون داده شده اما هنوز نتیجه مطلوب حاصل نشده است، هر چه زودتر نسبت به خواسته مردم شریف رسیدگی و تصمیم گیری صحیح کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها