فرمانده سپاه دهگلان در مراسم ختم مادر شهید اردلان مقدم
فرمانده سپاه دهگلان در مراسم ترحیم مادر شهید اردلان مقدم گفت: نقش مادران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش حیاتی و تعیین کننده بود.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۶۰
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری فرمانده سپاه دهگلان در مراسم ترحیم مادر شهید اردلان مقدم، نقش مادران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی را نقشی حیاتی و تعیین کننده دانست.

وی در ادامه افزود:حقا که شجاعت شهید از مادر ایثارگری است که تربیت چنین فرزندی را به‌بهترین نحو و با معیار‌های اسلامی و به نکویی انجام داده و به‌عهده داشته است و صبوری و تلاش‌های همسران شهدای گرانقدر را که با ایثارگری و با قبول مسئولیت، سرپرستی و تربیت یادگاران دوران دفاع از کشورمان را به شایستگی انجام دادند.

حیدری اضافه کرد: مادران و همسران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی بوده و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری جامعه بوده و خواهند بود و بی‌تردید خلوص و تلاش‌هایشان، الگویی برای نسل جوان کشورمان بوده و امید است که با تکریم و احترام به آنان، بتوان یاد عزیزانشان را گرامی داشته و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش نماییم.

فرمانده سپاه دهگلان تصریح کرد:مادران و همسران شهدا در پیروزی و تداوم انقلاب و در مقابله با حوادث بزرگ دوران ده ساله، یکی از بارزترین و درخشان‌ترین نقش‌ها را داشته اند و امام فقید بزرگوار ما، با توجه به این نقش حساس بود که در ستایش زنان جمهوری اسلامی، بار‌ها لب به سخن گشوده و یادگار‌های ارزنده‌ای از قضاوت خود در این مورد برای نسل‌های آینده به جای نهاده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات