دبیر جشنواره فیلم عمار مهمترین شاخص این جشنواره را مردمی بودن و اکران مردمی آن دانست.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۰۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج٬ نشست‌ هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و اکران کنندگان فیلم‌های جشنواره مردمی عمار با حضور سیدرسول منفرد دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در حسینیه شهیدان رحمانیان شهرستان جهرم برگزار شد.

منفرد در این‌ نشست با اشاره به جایگاه فرهنگ و هنر و فیلم‌های این جشنواره در فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در فیلم‌های جشنواره عمار از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: مهم‌ترین شاخص برنامه‌های این جشنواره مردمی بودن و اکران‌های مردمی آن است.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار ضمن تشریح تاریخچه و برنامه‌‌های آینده این جشنواره در خصوص چگونگی تولید و ساخت فیلم‌های این جشنواره و نحوه تعامل اعضا و علاقه‌مندان در این حوزه سخن گفت.

وی با بیان شیوه و راهکارهای اکران حداکثری در مجموعه‌های فرهنگی شهر و روستا گفت: ارائه نظرات و پیشنهادات اکران‌کنندگان و اعضای شرکت کننده می‌تواند در بهبود روند برگزاری جشنواره کمک کند.

به گزارش فارس،منفرد افزود: فعالان فرهنگی که توانایی اکران فیلم‌های جشنواره را در مکان‌های مختلف دارند می‌توانند عبارت «ثبت‌نام» را به سامانه پیامکی 30004550 ارسال کنند.

در پایان نشست نیز تولیدات جشنواره هشتم در اختیار تنی چند از اعضای اکران کننده در شهرستان جهرم و بخش خفر این شهرستان قرار گرفت که با تلاش فعالان فرهنگی باید شبکه اکران فیلم‌های جشنواره عمار را در جهرم گسترش دهند.

ارسال نظرات