خبرهای داغ:
مدیر فنی، عمرانی قرارگاه سازندگی شهید همدانی خبر داد
مدیر فنی، عمرانی قرارگاه سازندگی شهید همدانی از توزیع 100 کیسه آرد در روستاهای زلزله‌زده ازگله طی روزهای گذشته توسط قرارگاه سازندگی شهید همدانی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۲۹۷۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

توزیع 100 کیسه آرد توسط جهادگران همدانی در روستاهای زلزله‌زده ازگلهعلی‌اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اظهار داشت: روند انتقال کانکس‌های مسکونی و سرویس بهداشتی و حمام به روستاهای زلزله زده ازگله همچنان ادامه دارد.

وی افزود: اسکان موقت چند روستا به ویژه آبدالان میرکی که تخریب کامل شده بود به پایان رسیده و فقط در مواردی مردم از ما درخواست جابه جایی کانکس دارند که ما نیز بر حسب وظیفه این کار را برای آنها انجام می‌دهیم.

مدیر فنی، عمرانی قرارگاه سازندگی شهید همدانی گفت: یکی از مشکلات ما در روند انتقال کانکس‌های مسکونی به روستاها، صعب العبور بودن برخی از آنها به ویژه روستای مجتمع امام علی(ع) است که روند انتقال کانکس را به این روستا کند کرده است.

وی بیان داشت: در روزهای گذشته 100 کیسه آرد به روستاهای زلزله‌زده انتقال داده شد و بین خانواده‌های آسیب‌دیده در زلزله توزیع شد.

رحیمی همچنین با اشاره به ادامه روند کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان گفت: توزیع اقلام غذایی، بهداشتی در روستاها و اهدایی لوازم التحریر به دانش‌آموزان و اسباب بازی به بچه‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه سازندگی شهید همدانی در روزهای گذشته بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات