خبرهای داغ:
استاندار قزوین با بیان اینکه آماده پیگیری سرمایه گذاری با لبنان هستیم، گفت:در حوزه احداث نیروگاه های خورشیدی و ساخت پنل های خورشیدی آماده سرمایه گذاری با لبنان هستیم.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۹۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف دارد که با برنامه ریزی می توان حداکثر بهره برداری را از این ظرفیت ها داشت.
وی افزود:با توجه به ظرفیت های خوب استان قابلیت همکاری با کشورهای مختلف در حوزه سرمایه گذاری را می توان پیگیری کرد.
استاندار قزوین با اشاره به همکاری با کشور لبنان در بحث سرمایه گذاری عنوان کرد:پروژه هایی را که می توان به صورت مشترک با کشور لبنان پیگیری کرد را باید در استان شناسایی کنیم.
زاهدی تصریح کرد: به دلیل بهره مندی استان قزوین از انرژی های پاک اعم از انرژی خورشیدی و بادی تاکنون پروژه های خوبی در این حوزه اجرا شده است.
وی خاطرنشان کرد:بر این اساس در استان قزوین آمادگی لازم برای اجرای پروژه های احداث نیروگاه خورشیدی و ساخت پنل های خورشیدی با کشور لبنان وجود دارد.
استاندار قزوین یادآور شد: امید است با توجه به تجربیات و ظرفیت هایی که در حوزه های مذکور داریم بتوانیم همکاری خوبی در حوزه سرمایه گذاری با کشور لبنان داشته باشیم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها