فرماندهی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از فرماندهان و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن با امام جمعه جدید این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۶۷
|
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ فرماندهی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  و جمعی از فرماندهان و مسئولین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن با امام جمعه جدید این شهر دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت انتصاب حجت الاسلام هراتی مطلق به عنوان امام جمعه بروجن گفت  : نماز جمعه منتصب به ولایت است و سپاه نیز از یاوران ولایت و پشتیبان و حامی  نماز جمعه است.

حجت الاسلام علی دهقانی ادامه داد:از  افتخار  سپاه است که در زیر پرچم و در خط ولایت خدمت می کنیم.

در ادامه سرهنگ پاسدار علی کیهانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن با تبریک به مناسبت انتصاب امام جمعه شهروتشکر از زحمات امام جمعه قبل ،گزارش مختصری از وضعیت شهرستان بیان کرد و از امام جمعه جدید درخواست کرد که به عنوان استادیار شبکه های صالحین با بسیج همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه  امام جمعه جدید بروجن از حضور مسئولان سپاه تشکر کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) با درایت و تفکر در اوایل انقلاب فرمان تشکیل نیروی از جنس مردم را صادر فرمود که سپاه پاسداران تشکیل شد که قربت الی الله کار انجام میدهند و کارهایی که بر اساس قربت الی الله شکل بگیرد آثار بسیار بزگی در پی خواهد داشت.

 حجت الاسلام علیرصا هراتی مطلقدر قسمت دیگری از سخنان خود افزود:  دشمنان اسلام ناب  داعش را برای مبارزه با اسلام (شیعه و سنی )بوجود آورد که جنایات زیادی مرتکب شدند و این سپاه و بسیج بودکه توانست آنها را شکست دهد.

امام جمعه بروجن ادامه داد:  شیطان بزرگ  سپاه را تحریم کرد که این تحریم  باعث وحدت در جامعه شد وپیوند سپاه بسیج با جامعه عمیق تر شد.

وی در پایان عنوان داشت: افتخار من این است که یک بسیجی هستم و همیشه در خدمت سپاه و بسیج بوده و هستم و باید با همکاری هم توطئه های دشمنان را بشناسیم و آنها را خنثی کنیم .

ارسال نظرات