مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایرانشهر گفت: از دولت و وزارت امور خارجه می‌خواهیم که با هماهنگ کردن کشورهای اسلامی و حاکمان جهان اسلام در مورد این مساله اقدامی حقوقی در سطح بین الملل علیه اقدامات آمریکا و اسرائیل انجام دهند.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۶۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از سیستان و بلوچستان، محمد میردادی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایرانشهر در تریبون نماز جمعه این هفته این شهرستان گفت: استکبار ستیزی یکی از شاخصه های اصلی آزادگی و حق طلبی تشکل های دانشجویی است.

وی ادامه داد: دانشجویان انقلابی به خوبی دریافته اند تا زمانی که برخی ریشه های شیطانی در عالم وجود داشته باشد رسیدن به آزادی و عدالت واقعی سرابی بیش نخواهد بود.

میردادی با اشاره به اقدام اخیر ترامپ بیان کرد: اقدامات خلاف و تحریک‌آمیز آمریکا در پی حمایت از انتقال پایتخت رژیم جعلی اسراییل به قدس شریف و نادیده گرفتن تاریخ و حقوق ملت فلسطین سخن و حرکت تازه‌ای نیست بلکه این کشور و کشورهای حامی رژیم کودک‌کش اسراییل سال‌هاست که چشم خود را بر انسانیت و حقوق بشر بسته‌اند و ملت فلسطین را از حق مسلم خود محروم کرده‌اند.

وی با تأکید بر آمادگی جوانان انقلابی برای نابودی اسراییل اظهار داشت: صهیونیسم و حامیانش بدانند تا زمانی که در گهواره‌ها کودکانی از نسل حیدر کرار نفس می‌کشند رویای اسراییلی کردن قدس را در خواب هم نخواهند دید و اگر لازم باشد فرزندان خمینی کبیر برای فتح قدس راه مقاومت را ادامه داده و وارد میدان خواهند شد؛ این واقعه بار دیگر حقانیت مقاومت و سازش‌ناپذیری را به اثبات می رساند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایرانشهر با بیان اینکه جهان اسلام و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت به فضل الهی توانست فتنه‌ها را خنثی کند گفت: حال نوبت مسئله آزادی فلسطین است که باید در اولویت اقدامات کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت قرارگیرد؛ کشورهای اسلامی باید با اتحاد روزافزون و حمایت‌های بی‌دریغ خود از ملت فلسطین و انتفاضه چهارم، فرصت پیش آمده را غنیمت شمارند و یک بار برای همیشه فاتحه این رژیم جعلی را بخوانند.

وی افزود: فلسطین پاره تن اسلام است و مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام بوده و هست و هرگونه اقدام شتاب‌زده و اشتباهی از سوی سران استکبار، آتش خشم امت اسلامی را شعله ورتر کرده و درهای جهنم را به‌روی این غده سرطانی منطقه بازخواهد کرد.

میردادی عنوان کرد: هنوز خاطرات حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به خانه ها روستاها و شهرهای فلسطینی، لبنانی و کشتار فجیعانه صبرا و شتیلا و هزاران جنایت شیاطین اشغالگر در ذهن مردم دنیا باقی مانده است اما همچنان فتنه‌گری‌ها و شرارت هایشان تمامی ندارد.

وی اتحاد مسلمانان را عامل شکست دشمن دانست و ابراز داشت: تاریخ نشان داده است که هر جا که مسلمان متحد، یک دل و بدور از تعصبات تفرقه گرایانه در مقابل این جانوران شبهِ انسان قرار گرفته، آن ها را مفتضحانه به ورطه سقوط و شکست کشانده است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایرانشهر اضافه کرد: این ابلهان بدانند که هر اقدامی علیه قدس شریف موجب می‌شود موج جدیدی از مدافعان حرم این بار برای دفاع از قبله اول مسلمین و حرم پیامبران به سمت نبرد با دشمن غاصب بشتابند تا به فضل خدا پیروزی نهایی را در نبرد آخر با شیاطین رقم بزنند.

وی اذعان داشت: در مکتب حسین(ع) تا آخرین قطره خون پای آرمان های خود انقلابی و عاشورایی باقی خواهیم ماند واین آزادگی و حقانیت خودمان را با بر افراشتن پرچم حق و الله بر بلندای افق وجوامع اسلامی و نقطه نقطه از جهان هستی کامل و به سر انجام خواهیم رساند.

میردادی خاطرنشان کرد: امروز ما بسیجیان دانشجو و انقلابی شهرستان ایرانشهر به عنوان بخش کوچکی از جهان اسلام حمایت کامل خود را از ملت فلسطین اعلام میکنیم و به آمریکا و ایادی آن در منطقه می گوییم که تا آخرین قطره خون خود در راه آرمان بلند آزادی قدس تلاش میکنیم و لحظه ای از پای نمی نشینیم.

وی در پایان خطاب به دولت مردان گفت: از دولت و وزارت امور خارجه می‌خواهیم که با هماهنگ کردن کشور های اسلامی و حاکمان جهان اسلام در مورد این مساله اقدامی حقوقی در سطح بین الملل علیه اقدامات آمریکا و اسرائیل انجام دهند.

ارسال نظرات