خبرهای داغ:
مدیر کل بهزیستی استان قزوین ابراز کرد:

حل مشکلات معلولان نیازمند تعامل همه دستگاه ها

وارثی بیان کرد: انجام امور معلولان که بخشی از جامعه ما هستند نیازمند تعاملی جدی از سوی دستگاه ها و حتی خانواده ها می باشد
کد خبر: ۸۹۶۲۸۳۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در بازدید آیت الله عابدینی از مرکز مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین ذهنی عاطفه» قزوین بیان کرد: کارکنان بهزیستی در تمام حوزه ها و معاونت ها با هدف الهی پا در این عرصه نهاده و به معلولان خدمت می کنند.
وی با اشاره به فعالیت های بهزیستی در تمام معاونت ها گفت: بهزیستی در تمام زمینه ها حامی معلولان بوده و در جهت کمک به معلولان از هیچ خدمتی دریغ نمی کند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: بهزیستی دارای پنج معاونت مختلف می باشد که هریک از این معاونت ها در حوزه فعالیت خود خدمات متنوعی را به معلولان ارائه می دهند.
وارثی عنوان کرد: با توجه به حجم وسیع فعالیت های معاونت های پنج گانه بهزیستی و وجود مشکلات متعدد از جمله مشکلات مالی٬ نیاز به مساعدت و تعامل سایر دستگاه ها بیش از پیش احساس می شود.
وی افزود: انجام امور معلولان که بخشی از جامعه ما هستند و برخلاف معلولیت٬ انسان های بزرگ و توانایی در بسیاری از مسوولیت های اجتماعی می باشند٬ نیازمند تعاملی جدی از سوی دستگاه ها و حتی خانواده ها می باشد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پایان با اشاره به فعالیت «مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه‌روزی معلولین ذهنی دختر بالای ۱۵ سال عاطفه» یادآور شد: این مرکز در سال 1380 تأسیس شده که دارای ظرفیت اسمی ۵۰ نفر و ظرفیت یارانه ۴۰ نفر بوده و دارای ۱۸ نفر پرسنل می باشد که در فضایی به مساحت هزار و ۳۱۳ متر بنا شده است.
وارثی گفت: عمده فعالیت این مرکز در حوزه پزشکی، پرستاری، کار درمانی، آموزش هنرهای دستی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و ورزشی، انجام اردوهای تفریحی و برگزاری برنامه‌های مناسبتی می باشد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار