جعفری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تداوم اردو‌های جهادی، گفت: جوانان بسیجی با نادیده گرفتن آسایش و آرامش خود با روحیه خستگی‌ناپذیری و تحمل سختی و مشکلات در مناطق دور از امکانات حاضر شده و به مردم خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۰۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامسر نیز در گفت‌و‌گودرحاشیه مراسم شکوه هجرت با اشاره به اینکه نخستین هدف از اردو‌های جهادی موضوع خدمت‌رسانی است، گفت: جهادگران در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، درمانی و ورزشی و... فعالیت دارند.

محمد جعفری اظهار کرد: جوانان از ایام فراغت خود گذشته و با حضور در مناطق محروم و مکان‌هایی با کمترین امکانات به خدمت‌رسانی مردم می‌پردازند که حضور در  عرصه جهادی نیز نیازمند داشتن چنین روحیه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی امری لازم بوده که اثربخشی مناسب را در روستاها دارد، تصریح کرد: این اردو‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی، پالایش فردی دانشجویان، و... بسیار موثر است.

جعفری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تداوم اردو‌های جهادی، گفت: جوانان بسیجی با نادیده گرفتن آسایش و آرامش خود با روحیه خستگی‌ناپذیری و تحمل سختی و مشکلات در مناطق دور از امکانات حاضر شده و به مردم خدمت می‌کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها