همایش بزرگ رزمندگان لردگان در سالن 9دی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با حضور یادگاران دفاع مقدس و مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۸۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بزرگ رزمندگان 8 سال دفاع مقدس  با حضور  مسئولین شهرستان لردگان، سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) و سردار شهابی فر، از فرماندهان میدانی جبهه مقاومت در سوریه و عراق برگزار شد.

در این همایش سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  طی سخنانی ضمن عرض سلام و خیر مقدم اظهار کرد: در بین شما رزمندگان بزرگوار می بایست از شجاعت و ایثار سخن گفت.

وی افزود:  در زمانی که کشور های مستکبر برای ضربه زدن به اسلام از نام اسلام استفاده کردند و گروه های تروریستی مثل داعش را در منطقه ایجاد کردند، با الگو گیری از ایستادگی شما رزمندگان وحضور شما رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس طومار آنها در منطقه در هم پیچیده شد.

سردار اکبری اضافه کرد: رشادت های شما رزمندگان عزیز لردگانی را باید در راه اندازی اولین کاروان پیاده به جبهه های حق علیه باطل مشاهده کرد و آن راهی را که شما پیاده پیمودید و به جنگ با جبهه باطل پرداختید امروز مسیر زائران کربلای معلی شده است و این خود بزرگترین افتخار برای شما رزمندگان لردگانی است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شما در هشت سال دفاع مقدس این انقلاب و این سرزمین را برای همیشه بیمه کردید؛ امروز به برکت فداکاری ها و ایثار و از خود گذشتگی شما و به برکت حضور شما اگر در شهرستان شما مراسم تاسوعا و عاشورا برگزار می شود، در قلب نیویورک هم چنین برنامه ای برگزار می گردد و این به برکت حضور و ایستادگی شما عزیزان است.

وی گفت: امروز شما در برابر نسل جدید و نسل آینده سرافراز هستید، چرا که قرار بود سه روزه خرمشهر را فتح کنند و یک هفته ای تهران را تسخیر نمایند؛ ولی با حضور و ایستادگی شما حتی یک وجب از این سرزمین جدا نشد. اگر امروز این مملکت دارای عزت و صلابت است آنرا مدیون شما عزیزان میدانیم که در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردید و از خود گذشتگی نمودید.

در ادامه برنامه، سردار عوض شهابی فر از فرماندهان میدانی جبهه مقاومت در عراق و سوریه طی سخنانی گفت: انقلابی گری یعنی حضور به موقع در صحنه و شکست دشمنان و شما مردم لردگان همیشه به موقع در صحنه بودید و با این حضور خود دشمنان را مأیوس کرده و شکست دادید.

وی، افزود: یک روز می گفتند که به ما فشنگ ندهند؛ ولی امروز از برد موشک های ما می ترسند و این به برکت حضور شما و امثال شما بوده است.

سردار شهابی فر ادامه داد: اگر می بینید بعد از چند سال توطئه در سوریه و عراق نتوانستند کاری از پیش ببرند این هم بخاطر الگو گیری از حضور و ایستادگی شما برادران رزمنده بوده است و بدانید تا زمانی که ما در میدان حضور داشته باشیم دشمنان کاری از پیش نخواهند برد به فضل الهی.

ارسال نظرات