مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه اعضای انجمن آرمان با پاک کردن پرچم منحوس اسرائیل از زمین دانشگاه اقدام شنیعی انجام دادند، گفت:‌ از مسئولان انتظار داریم سریع‌تر انحلال این انجمن را اعلام کنند.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۷۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ صادق مشایخی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در رابطه با اقدام اعضای انجمن اصلاح‌طلب آرمان در پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی از زمین دانشگاه علم و صنعت گفت: اعضای انجمن آرمان کار شنیعی انجام داده و پرچم منحوس اسرائیل را از زمین دانشگاه پاک کردند که مستندات آن هم در فضای مجازی و رسمی منتشر شده است.

وی افزود: حتی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز از آنها حمایت کرده است و ما در حال پیگیری هستیم که این لکه ننگ را کمرنگ کنیم، زیرا پاک شدن این لکه ننگ زمان بسیار زیادی لازم دارد. 

مشایخی گفت: انتظار داریم مسئولان دانشگاه و مسئولان وزارت علوم سریع‌تر به این مسئله ورود کرده و انحلال انجمن آرمان را اعلام کنند، زیرا با این مسئله باید به صورت قوی برخورد شود. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت عنوان کرد: هر فردی که فقط دلسوز بشریت باشد، رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند و هیچ کس جریان پاک شدن منحوس این رژیم را حمایت نمی‌کند، بنابراین این افراد باید به سزای اعمالشان برسد. 

وی در رابطه به اینکه رئیس دانشگاه گفته است این انجمن دخالتی در این کار نداشته و فقط چند تن از اعضای آن به صورت خودسر این کار را انجام داده‌اند، گفت: وقتی اعضای یک گروه کاری را انجام می‌دهند، نمی‌توانیم بگوییم آن گروه دخالتی نداشته است، در حالی که دبیر سال گذشته و دبیر کنونی انجمن در این اقدام شنیع حضور داشتند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات