طی جلسات مختلف شورای عالی قشر استان مرکزی که در طول سال برگزار می‌شود علاوه بر اجرایی شدن برنامه‌های مختلف با ارائه راهکارها و نظرات کارشناسی شده اعضای این شورا مشکل تامین مواد اولیه شرکت پتروشیمی شازند حل گردید.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۵۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری استان مرکزی، روز شنبه مورخ 1396/09/18 در سالن کنفرانس شرکت پالایشگاه امام خمینی (ره ) شازند برگزار شد.
طی  این جلسه  ابتدا دکترشهرجردی رئیس شورای عالی قشر سازمان بسیج کارگری استان مرکزی ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از اعضا، به بیان دستورات جلسه و پیگیری موضوعات جلسات گذشته پرداختند.

وی در ادامه با بیان یکی از اقدامات این شورا در طول سال اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توسط شورای عالی قشر، مشکل خوراک  شرکت پتروشیمی شازند حل شده است.

سرهنگ عباسی مسئول موقت سازمان بسیج کارگری استان ضمن تبریک به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت در سوریه به با بیان اهداف کلان این سازمان، عنوان کرد: بالا بردن میزان بهره وری، افزایش وجدان کاری، بالا بردن کیفیت تولید و فرهنگ خرید، افزایش بینش سیاسی و جهادی، تقویت روحیه مطالبه گری و همچنین ایجاد روابط حسنه میان کارگر و کارفرما از مهمترین اهداف  بسیج کارگری استان می‌باشد که در طول سال با اجرایی کردن برنامه‌های مختلف به دنبال اجرایی کردن این موارد هستیم.

جاوید رئیس پژوهش های شیمیایی پتروشیمی نیز با اشاره به نوع خصوصی سازی شرکت ها و صنایع بزرگ در کشورهای عربی، عنوان کرد:  تغییر نوع خصوصی سازی در ایران به شکلی یکپارچه و سراسری به جای یک شرکت را الزامی  است و بدون شک اجرایی شدن چنین موضوعی قطعا رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

 وی افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی به صورت آنلاین و خود اظهاری شرکت های استان در تولید محصولاتشان موجب شده تا علاوه بر آشنایی صنعتگران با محصولات تولیدی استان، صنایعی که به مواد اولیه نیاز دارند، در صورت موجود بودن این نیاز در استان از خریدهای درون استانی بهره ببرند.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات