رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید تأکید کرد:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید بر لزوم رعایت شئونات اخلاقی و مذهبی در جامعه به ویژه در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: دور شدن از ارزش‌ها و اصول موجب ضعف می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۵۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ به همت بسیج دانشجویی اقلید در جلسه‌ای که  با حضور مسئول بسیج دانشجویی و برخی از اعضای شورای بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید پیرامون مسائل و مشکلات این حوزه، در دفتر بسیج دانشجویی برگزار شد جواد گرامی با گرامی‌داشت یاد شهدا به ویژه شهدای دانشجو به مقام و جایگاه دانشجویان و نقش بسیج دانشجویی اشاره و بر همکاری و تعامل دانشگاه با این نهاد تأکید کرد.

وی رعایت شئونات اخلاقی و دینی را امری لازم و ضروری در جامعه به ویژه در بین دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها که هسته علمی و فرهنگی کشور هستند، عنوان کرد و گفت: این اصل همواره باید رعایت شود و دانشگاه آزاد اسلامی اقلید نیز بر آن تأکید دارد.

گرامی برگزاری برنامه‌های متنوع و مناسب فرهنگی را زمینه‌ای مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نیز بستری مفید در راستای ایجاد محیطی پرشور و نشاط برای آن‌ها به ویژه در محیط‌های دانشگاهی خواند و بیان داشت: هرچه آیین‌ها و برنامه‌های فرهنگی پربارتر و بهتر و بیشتری برگزار شود نتیجه مطلوب و مؤثرتری به دست می‌آید ازاین‌رو ما هیچ مشکلی با برگزاری این برنامه‌ها نداشته و در این زمینه همکاری می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اقلید در ادامه با بیان اینکه دوری از اصول و ارزش‌ها موجب ضعف خودمان می‌شود خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اقلید از هیچ همکاری با بسیج دانشجویی در راستای حفظ و ارتقای ارزش‌ها کوتاهی نمی‌کند.

وی در پایان سخنان خود برای رفع مشکلات سخت‌افزاری و نیز حمایت و تعامل بیشتر بسیج دانشجویی اقلید قول مساعد داد.

 در ابتدای این جلسه مسئول بسیج دانشجویی اقلید با قدردانی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با بسیج دانشجویی از اهمیت و وظایف این حوزه سخن گفت و تعامل هرچه بیشتر را خواستار شد.

محمدرضا قربانی با بیان اینکه برنامه‌ها و عملکرد بسیج دانشجویی با اهداف مشخص و تبیین شده در راستای بصیرت‌افزایی، مقابله با جنگ نرم دشمن، ایجاد فضاهایی مناسب برای تفریح و سرگرمی سالم دانشجویان و افزایش همدلی در بین آن‌ها صورت می‌گیرد تصریح کرد: در راستای تحقق این اهداف همکاری دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی امری لازم و ضروری است.

گفتنی است، این جلسه با بیان مسائل و مشکلات بسیج دانشجویی اقلید توسط مسؤول و اعضای شورای آن در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات