جشنواره صالحین در شهرستان کوهرنگ برگزار شد

جشنواره صالحین و تجلیل ازحلقه های برتر شجره طیبه در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۴۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشنواره صالحین به منظور تجلیل از برترین های نظام تربیتی حلقات شجره طیبه بسیج در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) ، امام جمعه شهر چلگرد و جانشین فرماندهی سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، از برگزیدگان حلقات شجره طیبه بسیج شهرستان کوهرنگ تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله مرادی در این مراسم، الگوی شاخص نظام و انقلاب اسلامی را نظام اسلام نبوی دانست و برای رسیدن به قله نظام اسلام نبوی؛ تلاش وکوشش و آگاهی ازخطرهای مسیر  و بلدبودن راه را ضروری دانست.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه نظام نبوی برخلاف تصور بعضی ها فقط برای هدایت و درست نشان دادن راه خوبی ها و زشتی ها به مردم نیست، اظهار کرد: این نظام هدف مند برای تشکیل یک حکومت اسلامی و یک جهان اسلامی است؛ چنان که که نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلام)ده سال در مدینه زیرساخت یک حکومت سلامی را بنیان نهاد و بعد از فتح مکه دیگر نظامها های جهانی را هم دعوت به اسلام نمود.

حجت الاسلام  مرادی تصریح کرد: نظام اسلامی استوار بر ایمان و معنویت می باشد و باید در جامعه ایمان و معنویت گسترش داده شود تا یک حکومت اسلامی شکل بگیرد.

وی در ادامه، علم و آگاهی بخشیدن به جامعه را دیگر شاخصه نظام نبوی دانست و ترسیدن از آگاهی دادن به مردم را خلاف یک نظام دینی برشمرد.

به گفته این کارشناس مسایل دینی و مذهبی؛ اقتدار و عزت شاخصه مهم یک نظام دینی است، تابتوانیم یک نظام قدرتمندداشته باشیم و این اقتدار باید در تمام زمینه های؛ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، دینی و نظامی حفظ شود و اقتدار باید ریشه در اندشه های خداباوری داشته باشد.

حجت الاسلام مرادی، اندیشه نظام صالحین را گسترش نظام اسلامی و نبوی در جامعه  دانست که پایه و ستون و فکر و اندیشه این نظام  در سیره پاک نبوی  است.

وی افزود: باید در نظام صالحین بتوانیم مدیران لایق و کارآمد و نیروهای تراز اول برای رشد و توسعه انقلاب اسلامی  تربیت کنیم.

در ادامه این مراسم؛از برترین های صالحین شهرستان کوهرنگ با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار