بانک صادرات ایران از پهلوان کشتی کشور تجلیل کرد

​مدیریت شعب بانک صادرات ایران در استان البرز طی مراسمی با اهدای لوح و هدایایی از اقدام شجاعانه و عزت آفرین علی رضا کریمی،کشتی گیر دلاور و سربلند کشورمان قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۱۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سامانپور، مدیر شعب بانک صادرات استان البرز ضمن تجلیل از فروتنی این پهلوان و تشکر از حضور وی در جمع کارکنان این بانک، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در تجلیل از این جوان فرمودند، «کار او از سنخ کار پهلوان نامداری چون پوریای ولی است».

وی اقدام جوان شجاع کشورمان را از مصادیق روایت منقول از حضرت علی (ع) که فرمودند:«اشجع الناس من غلب هواه»، دانست و افزود: این شجاعت زمانی قابل درک است که او سختی ها و مشقات فراوانی را در تمرینات طاقت فرسا برای راه یابی به این مسابقات متحمل شد و تا دریافت مدال قهرمانی فاصله چندانی نداشت.

بنا براین گزارش، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) طی هفته جاری در دیدار با علیرضا کریمی، فرمودند:« من از اینکه نشان دادید جوانی از جوان های ما حاضر است برای یک هدف بزرگ و بلند، پا بر روی نفس خود بگذارد و از حق قطعی و قهرمانی مسلم صرف نظر کند، واقعا احساس عزت کردم».

ایشان افزودند:«قدر این کار را بدانید و اجر معنوی آن را از خدا بخواهید البته مسئولان نیز نباید در تجلیل و پاداش مادی کوتاهی کنند».

گفتنی است، علیرضا کریمی که از مشتریان شعبه فردیس بانک صادرات استان البرز نیز هست،  ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان بانک صادرات ایران، از مدیریت و پرسنل این بانک تشکر نمود. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار