رئیس اتحادیه و اصناف بازار بیجار گفت: ۲۹۰ میلیون ریال کمک اتاق اصناف، بازاریان، کسبه و تجار این شهرستان جمع آوری و با آن ۹ عدد کانکس خریداری و به مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۹۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اسدالله حاتم زاده اظهار کرد: مردم شهرستان بیجار از همان روز‌های بعد از زلزله ۲۱ آبان در استان کرمانشاه، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب کاروان‌های مردمی و امدادی برای هموطنان زلزله زده ارسال کردند.
بیش از ۱۵ کاروان خودرویی شامل کمک‌ها و هدایای مردم شهرستان بیجار در یک ماه گذشته برای کمک به هموطنان زلزله زده شهرستان‌های غرب استان کرمانشاه به این مناطق فرستاده شده است.

یکی از اعضای فعال هیات کوهنوردی بیجار نیز گفت: از محل کمک‌های اعضای فعال در هیات‌های کوهنوردی شهرستان ۹۰ میلیون ریال جمع آوری شد که با آن سه عدد کانکس خریداری و به کرمانشاه ارسال شد.

زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشته است.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته حدود ۸۶ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزیی دیده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات