فرمانده سپاه استان البرز در اختتامییه سی امین دوره مسابقات دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) مطرح کرد؛

نظام جمهوری اسلامی بر اساس قرآن مدیریت می‌شود/قرآن بهترین سبک زندگی برای انسان است

فرمانده سپاه استان البرز در جمع شرکت‌کنندگان مسابقات دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) گفت :اصل و اساس قانون اساسی کشور بر مبنای قرآن نوشته شده است و نظام جمهوری اسلامی بر اساس قرآن مدیریت می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۶۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسم اختتامییه سی امین دوره مسابقات دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها، گفت: حضور شما در مسابقات دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع)  از مصادیق اعتلای کلمه‌الله و قرآن کریم است.

نظام جمهوری اسلامی بر اساس قرآن مدیریت می‌شود

فرمانده سپاه استان البرز :انقلاب اسلامی و نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و امروز به رهبری خلف صالح ایشان، امام خامنه‌ای، بر اساس قرآن هدایت و مدیریت می‌شود.مولایی ادامه داد: اصل و اساس قانون اساسی کشور بر مبنای قرآن نوشته شده است و نظام جمهوری اسلامی بر اساس قرآن مدیریت می‌شود و ما در نظام هم برای حفظ و قرائت و هم اقدام و عمل قرآنی تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آیات قرآن کریم در وجود شهدا تبلور پیداکرده است، افزود: قرآن کریم در آیه‌ای می‌فرماید در میان مؤمنان دو طایفه شاخص وجود دارند که ممکن است بقیه طوایف این دو ویژگی را نداشته باشند، بنابراین برخی در طایفه نخست به وظیفه خود عمل کرده و به لقاءالله پیوسته‌اند و طایفه دوم عارف بالله یعنی همان شهدا هستند.

سردار مولایی اظهار داشت: قرآن سبک زندگی درستی به ما پیشنهاد می‌کند و سبک زندگی قرآنی، با قوام تربیت و مستحکم‌ترین زندگی انسانی است که انسان با اجرای آن، به حیات طیبه خواهد رسید.

سردار مولایی در این مراسم اظهار داشت: قرآن شان و جایگاه والا و بالایی دارد و هر چند به آن عمل شود بازهم سهم کوچکی از آن ادا نمی‌شود.وی افزود: ما باید قران را بشناسیم و به آن عمل کنیم, ما نسبت به قران وظیفه ای داریم و اگر به آن عمل نکنیم ,وظیفه خود را ادا نکردیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ابراز کرد: ما افتخار می کنیم که به برکت اسلام و قرآن، مقابل استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار 38 سال مقاومت کرده ایم و هرگز در برابر آمریکا تسلیم نمی شویم و به فضل الهی مقابل دشمن می ایستیم و پیروز می شویم که این وعده خدا است و ما به این وعده مطمئن هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها