خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مؤمنی:

شهدای مدافع حرم فدایی حرم اهل بیت(ع) هستند

استاد حوزه علمیه شهدای مدافع حرم را فدایی حرم اهل بیت(ع) دانست و گفت: مسئولان باید نسبت به افرادی که در برابر داعش سر خم می‌کنند و در برابر شهدا صحبت‌های آن‌چنانی می‌کنند بایستند.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۶۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴

 شهدای مدافع حرم فدایی حرم اهل بیت(ع) هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسین مؤمنی در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم و خادم حرم کریمه اهل‌بیت(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، شهادت را از بالاترین درجه‌ها دانست و اظهار داشت: شهادت بالاترین رتبه را به فرد متوجه می‌کند که آن عبودیت و بندگی است، چرا که خداوند افرادی را که در طلب او هستند به لقاء خود می‌رساند.

وی با بیان اینکه دادن تمام سرمایه‌ها در راه خداوند به معنای عبودیت و بندگی است، افزود: شهید ایمانی تمام سرمایه خود را در راه خداوند بذل کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه شهید مهدی ایمانی به نماز اول وقت حساسیت خاصی داشت، تصریح کرد: طریق عبودیت، بندگی خداوند است، از این‌ رو شهید ایمانی در نماز اول وقت و نوافل بسیار مقید بود.

وی با بیان اینکه شهید ایمانی نفس را دوست نداشت خاطرنشان کرد: دوست‌ نداشتن و خود را در اختیار نفس قرار ندادن سبب شهادت ایشان شد چرا که خداوند فردی را که به دنبال نفس نباشد دوست می‌دارد.

مؤمنی شهدای مدافع حرم را فدایی حرم اهل بیت(ع) دانست و ابراز کرد: مسئولان باید نسبت به افرادی که در برابر داعش سر خم می‌کنند و در برابر شهدا صحبت‌های آن‌چنانی می‌کنند بایستند.

ارسال نظرات