شامگاه گذشته؛ مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۴۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شامگاه گذشته مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه با حضور مدیرکل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی کردستان؛ فرماندار بانه؛ شهردار؛ جمعی از ادیبان؛ انجمن‌های مردم نهاد و مردم فرهنگ دوست بانه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد.

بعد از سه روز رقابت و قرائت آثار؛ برگزیدگان جشنواره داستان سراسری بانه در دو بخش فارسی و کوردی مخشص شدند و افراد برتر در هر بخش تقدیر شد.

در حوزه داستان و در بخش فارسی؛ خانم "افرا سرنای" برای داستان "فارمالاها"؛ "مصطفی میرزایی" برای نویسندگی داستان "توی برف"می چسبد؛ "نادر ساعی وند" برای خلق داستان" پیشانی سوراخ من"؛ "مرتضی بیاره" برای "داستان جواب‌های بدون سوال" و در نهایت خانم "بهاره ارشد ریاحی" برای خلق داستان ویلای فروشی برای مدت محدود جزء نفرات برتر حوزه داستان در بخش فارسی مورد تجلیل قرار گرفتند.

برندگان جشنواره داستان سراسری بانه در بخش کوردی
هم شامل آقای غفور پیرزاد برای
داستان خه ساو"، خانم سروه مجیدی برای داستان ره ش. نووی بوشایی؛ کاوه عزت خواه از بوکان
داستان ماسی سپی چاو ره ش. صادق خالدی بانه برای خلق داستان دوا سه مای ژنرال
و کیومرث بلده برای نوشتن داستان کلهری زه وی بش وه گورز مورد تقدیر قرار گرفتند.
برگزیدگان بخش کودک و نوجوان جشنواره سراسری داستان بانه هم از سوی لیلا صالحی داور بوکانی این جشنواره به شرح ذیل معرفی شدند

در بخش کودک و نوجوان این جشنواره از زهرا گنجی، شهرزاد لعل بزری، آلا رضایی، هستین یونسی، ویانا قزلجی و آریا عجمی بعنوان نفرات برتر شناخته و تجلیل شدند.

گفتنی است که شامگاه امشب دبیرخانه دائمی جشنواره کشوری داستان بانه از تابلوی یادبود این دبیرخانه هم با حضور قله شاخانی مدیر کل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی کردستان رونمائی شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات