در ۹دی شماره ۲۹۶ ام می خوانید:
۲۹۶ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه بیست و پنجم آذر ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۴۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۹۶ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه بیست و پنجم آذر ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹دی با عنوان «گرانی و پشیمانی؛ تا ۱۴۰۰ با روحانی!» گزارشی است درباره موج ابراز پشیمانی حامیان انتخاباتی روحانی از دولت اعتدال و همچنین بررسی بودجه سال ۹۷ و گران شدن خدمات دولتی و بهای آب و برق و گاز و حذف یارانه حدود ۳۰ میلیون نفر از مردم.

پرونده ويژه ۹دى اين هفته با عنوان «شورای عالی انقلاب فرهنگیِ «مختل» و «تعطیل»! به مطالبی پیرامون ضعف و بیماری عالی ترین نهاد فرهنگی کشور اختصاص دارد.

یادداشت اول ۹ دی این هفته را دکتر مهدی کوچک زاده با عنوان «دروغِ «کار کارشناسی ۵۰ ساعته برای تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام»! در رد ادعای علی مطهری و بیان واقعیتهایی از تصویب برجام در مجلس نوشته است.

بخش سی و نهم از سلسله مطالب کتاب هاشمی از نگاهی دیگر نوشته کامران غضنفری، با عنوان «ساندویچ خوردن فائزه رفسنجانی با بهائیان و منافقین!» در صفحه جریان شناسی منتشر شده است.

««کید بزرگ» صهیونیست ها» عنوان مطلبی است که در صفحه بین الملل ۹ دی پیرامون طراحی جدید و خطرناک صهیونیستها برای غزه منتشر شده است.

گزارش ویژه صفحه اقتصادی ۹ دی با عنوان «قاچاق گسترده خودرو به اسم یک زن!» گزارشی از وضعیت اسف بار قاچاق کلان کالا از مبادی رسمی کشور منتشر کرده است.

همچنین در ۹ دى ۲۹۶ ام گفتارها و نوشتارهایی از دیگر شخصیت ها منتشر شده است: حسن رحیم پور ازغدی، دکتر علی نیکزاد، دکتر فریدون عباسی، محدکاظم انبارلویی، حسین شمسیان، دکتر پرویز امینی،حجت الاسلام علی مهدیان، کمیل خجسته، محمدصادق شهبازی و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day.ir مراجعه نمائید.

ارسال نظرات