رونمایی از تندیس یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه

تندیس یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه با حضور جمعی از داستان نویسان از اقصی نقاط کشور در مجتمع فرهنگی ارشاد بانه رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۳۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دبیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: یکی از برنامه‌های این جشنواره رونمایی از تندیس و نامگذاری خیابانی به نام چیروک (داستان) است، که در نخستین روز از برگزاری جشنواره این دو برنامه انجام شد.

محمد صدیق کریمپور عنوان کرد: در نخستین روز از برگزاری این جشنواره ۲۳ اثر به زبان‌های کردی و فارس و یک مقاله پژوهشی ارائه شد.

وی تعداد مقالات پذیرفته شده برای ارائه در این جشنواره را پنج مقاله ذکر کرد و افزود: فریا یونسی، فواد جهانی و مسعود بیننده داوری بخش مقالات را بر عهده داشتند.

وی با اشاره به اینکه در بخش فارسی ۳۰ اثر پذیرفته شده است، بیان کرد: داوری این بخش را هم عطا نهایی، علیرضا محمودی ایرانمهر و بهناز علیپور گسکری بر عهده داشتند.

دبیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه ادامه داد: در بخش کردی نیز ۳۰ اثر که توسط محمد رحیمیان، عطا نهایی و رحیم عبدالرحیم زاده داوری شده، پذیرفته و ارائه می‌شود.

کریمپور اظهارداشت: در بخش کودک و نوجوان هم ۷ اثر پذیرفته شده که این آثار توسط نسرین جعفری، لیلا صالحی و محمد شریف محمدی داوری شده است.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات