فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت :یک پهلوان ممکن است زور و قدرت زیادی داشته باشد ولی خصلت مردانگی نداشته باشد، پهلوانی که هم زور و اخلاق نیک دارد و می توان از خودگذشتگی کند و از علاقمندهای خود بگذرد، نمونه است.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۲۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پویش مردمی که به دنبال افتخارآفرینی علیرضا کریمی پهلوان کشتی کشور تشکیل شده است، جمعه شب آیینی را برای قدردانی از وی در مسجد حجت ابن الحسن (ع) برگزار کردند.در این آیین، ۲۰ سکه بهار آزادی که در این پویش از سوی مردم توسط جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب اسلامی جمع آوری شده بود به پهلوان علیرضا کریمی‌ تقدیم شد.

خصلت مردانگی از خصوصیات مهم یک پهلوان است


فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در این آیین تجلیل گفت: اگر انسان ها زبان تشکر از یکدیگر نداشته باشند زبان تشکر از خدای متعال را نیز نخواهند داشت، این بسیار سنت حسنه و نیکویی است که بتوانیم از افراد موثر که قدم ها و کارهای خیر انجام می دهند، قدردانی کنیم.


سرهنگ پاسدار علی لشگری ادامه داد: پهلوانان و قهرمانان زیادی در کشور بوده اند و اکنون هم هستند و چرا یک عده خاصی نام و یادشان باقی می ماند، چرا از بین این همه قهرمانانی که بودند یک نفر قهرمان تختی و پوریایی ولی و علیرضا کریمی می شوند.


لشگری گفت: یک پهلوان ممکن است زور و قدرت زیادی داشته باشد ولی خصلت مردانگی نداشته باشد، پهلوانی که هم زور و اخلاق نیک دارد و می توان از خودگذشتگی کند و از علاقمندهای خود بگذرد، نمونه است.


فرمانده سپاه امام رضا (ع) فردیس افزود: بعضی از افراد در جاهای مختلف ورزش می کنند، اگر این ورزش همراه با تهذیب نفس نباشد، هیچ ارزشی ندارد باید اخلاق و منش پهلوانی در هنگام ورزش دیده شود.وی گفت: شهرستان فردیس به نام نیک مردان، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شناخته می شود که این برای ما جای بسی افتخار است.


وی اظهار داشت: در کنار پهلوانانی که حاضرند، پهلوانانی بودند که نباید فراموش شوند و آنها هم شهدای عزیزمان هستند، شهدای عزیز ما در مقابل توپ و تفنگ دشمن سینه سپر کردند و برای عزت و سربلندی کشور و دین از جان خود گذشتند.

علیرضا کریمی کشتی گیر نام آور کشور جمعه شب در حاشیه آیین مردمی که برای تجلیل از او در مسجد حجت بن الحسن عسگری(عج) در شهرک ارم فردیس برگزار شده بود، گفت: در این دیدار بخصوص در لحظاتی که مورد تفقد ایشان قرار گرفتم و حضرت آقا فرمایشات ارزشمندی را بیان داشتند، حس خوب و غیرقابل وصفی به من دست داد که هرگز این لحظه را فراموش نمی کنم.


کریمی در مورد لحظات رقابت با کشتی گیر روس نیز گفت: در حال و هوای کشتی گرفتن بودم و همه توانم را برای بردن از کشتی گیر روس بکار گرفته بودم که متوجه شدم کشتی گیری از اسرائیل برنده شده است.وی ادامه داد: در این لحظه با مشورت مربیان تصمیم گرفتم بازی را ببازم، اما باز حس خوبی داشتم برای این که توانستم در قبال از دست دادن سکوی مسابقات، دل مردم را شاد کنم و از این مهمتر توانستم از آرمان های کشورم و باورها و اعتقادات هموطنانم دفاع کنم.


این پهلوان کشتی کشور با تشکر از توجه مردم، گفت: بعد از آن اتفاق مردم به قدری مرا مورد لطف و محبت بی پایان خود قرار داده اند که فکر می کنم نه تنها آن باخت را جبران کرد، بلکه ارزشش بسیار بیشتر و بالاتر از رفتن روی سکوی یک مسابقه بود.وی تاکید کرد: از این پس هم با تمرینات و پشتکار هرچه بیشتر، تلاش خواهم کرد در میدان های بزرگ جهانی و بین المللی بتوانم با کسب نتایج خوب، برای کشورم افتخارآفرینی کرده و پاسخگوی این همه محبت های مسئولان و مردم باشم.


در آیین تجلیل مردمی که با هدف قدردانی از پهلوان علیرضا کریمی در مسجد حجت بن الحسن عسگری(عج) واقع در شهرک ارم فردیس که این ملی پوش کشتی نیز در همین شهرک زندگی می کند، برگزار شد، علاوه بر ارج نهادن به همه تلاش ها و از خودگذشتگی های این کشتی گیر ملی پوش ارزشمند کشور، 20 سکه هدیه مردم در این آیین به وی تقدیم شد.علیرضا کریمی در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان از کشتی با نماینده ای از رژیم غاصب صهیونیستی خودداری کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها