سرگرد قاسم کاوه از آغاز بکار طرح بیمارستان تک تخصصی جراحی چشم شهدای مدافع حرم دربیمارستان کوثر سنندج را خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۱۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرگرد قاسم کاوه از آغاز بکار طرح بیمارستان تک تخصصی جراحی چشم شهدای مدافع حرم دربیمارستان کوثر سنندج را خبر داد.

وی گفت: این طرح در هفته مبارک بسیج کلید خورد و بعد از شناسایی بیماران نیازمند، غربالگری‌های اولیه انجام شد.

کاوه با بیان اینکه طی هماهنگی‌های اولیه با بیمارستان کوثر دیروز تعداد ۳۰۰ نفر از افراد شناسایی شده ویزیت شدند افزود: بعد از ویزیت تخصصی افرادی که امکان درمان بیماری آن‌ها با دارو امکان پذیر بود با معرفی به داروخانه، داروهایشان را تحویل و به خانه برگشتند و ۴۴ نفر از این افراد نیازمند عمل جراحی چشم قرار گرفتند.

وی افزود: این افراد از مناطق کم برخوردار استان کردستان خاصتا از شهرستان دیواندره توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان و همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج محلات شناسایی و به سنندج اعزام شدند.

سرگرد قاسم کاوه بیان داشت: این طرح در راستای اجرای محرومیت زدایی در استان و ارتقا شاخص‌های سلامت در استان برنامه ریزی شده و اجرا می‌شود.

کاوه در پایان گفت: خدمات ارائه شده از قبیل: غربالگری اولیه، ویزیت تخصصی، ارائه دارو، عمل جراحی کلیه‌ی اقدامات پیش نیاز عمل جراحی از قبیل: ویزیت متخصص قلب، ویزیت متخصص بیهوشی، انجام آزمایش‌های لازم، انجام گرافی‌ها و بستری شدن بصورت کاملا رایگان توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان انجام گرفته است.

انتهاتی پیام/7727
ارسال نظرات