خبرهای داغ:
جشنواره برترین های صالحین بسیج با حضور فرماندهان پایگاه ها، سرگروه ها ، مربیان و متربیان حلقه صالحین و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۹۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ جشنواره برترین های صالحین بسیج با حضور فرماندهان پایگاه ها، سرگروه ها ، مربیان  و متربیان حلقه صالحین  و جمعی از مسئولین ادارات  شهرستان برگزار شد.

سرگرد محمدی فرمانده ناحیه مانه و سملقان گفت: تربیت نیروی هم طراز انقلاب اسلامی، هدف حلقه های شجره طیبه صالحین است.

وی افزود : در بسیج به دنبال تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی هستیم و تاکنون در حلقه های صالحین و شجره طیبه صالحین این امر تا حدودی محقق شده است.

وی در ادامه گفت: کادرسازی، تربیت و سازماندهی نیروهای انقلابی، معتقد، بصیر و با مهارت بخشی از فعالیت های حلقه های صالحین است.

وی  با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیازمند تداوم ، استمرار و صدور اهداف است افزود: تحقق آن، نیازمند تربیت نیروهای کارآمد در سنین کودکی و نوجوانی است و طرح صالحین یکی از برنامه های معطوف به کادرسازی برای انقلاب است.

فرمانده ناحیه مانه و سملقان عنوان کرد: مبنای امور،کار تربیتی است و خروجی حلقه های صالحین این است که آموزش را تبدیل به رفتار بکنیم و رفتار سازی ملاک و مبنای کار در حلقه های صالحین است.

 

وی افزود: هر چه بیشتر بتوانیم رفتار اسلامی را در سطح جامعه نهادینه کنیم، مشکلات و معضلاتی که در بعد مسائل تربیتی، اخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی هست کمتر خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی امام جمعه جاجرم نیز در  این جشنواره گفت: به اعتقاد بنده فلسفه راه اندازی شجره طیبه صالحین نوعی باز آموزی ارزشهای دفاع مقدس است.

در پایان ازنفرات برتر شجره طیبه صالحین تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها