خبرهای داغ:
امام‌جمعه آشخانه ادعای ترامپ مبنی بر قرار دادن بیت المقدس بعنوان پایتخت اسرائیل را نشانه عجز دشمنان و یکی از اهداف انتقال سفارت خانه آمریکا به بیت المقدس، را جلب رضایت لابی بین المللی صهیونیسم دانست.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۷۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد زاده امام جمعه شهر آشخانه در خطبه اول نماز جمعه این هفته سقوط داعش را به زانو درآمدن نظام سلطه دانست و بیان کرد: یکی از مهم ترین پیام های این واقعه، شکل گیری یک جبهه مردم پایه در منطقه و هم افزایی ملت ها در کنار یکدیگر است.

وی در ادامه افزود: پیروزی حق علیه داعش، در واقع پیروزی تفکر انقلابی و جریان مقاومت بر استکبار جهانی است.

امام جمعه آشخانه، مهمترین عامل بازدارنده در برابر تمام اهداف استکبار را وحدت مسلمانان در سراسر جهان دانست و اظهار کرد: اکنون باید کشورهای مسلمان نسبت به انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل، احساس مسئولیت کنند.

 وی افزود: کشورهای مسلمان باید قدس را سرزمین خود بدانند و با اتحاد کامل در برابر دشمن ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: آمریکا در صدد خروج اسرائیل بعنوان تهدید اول جهان اسلام است.

امام جمعه شهر آشخانه، بی اعتنایی سردار قاسم سلیمانی به نامه سازمان سیا آمریکا را از برکات انقلاب اسلامی خواند و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) کشورمان از آنچنان اقتداری برخوردار شده که یکی از سردارانش این گونه با اقتدار و صلابت، به نامه رئیس سازمان سی آی ای آمریکا  بی اعتنایی می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها