مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام خبر داد/
حسینی گفت: در شهر ازگله 678خانوار تحت پوشش سپاه استان ایلام قرارگرفته است که جمعیتی در حدود 2500نفر هستند.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۲۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سردار حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام،در خصوص کمک رسانی به زلزله زدگان گفت: در شهر ازگله 678خانوار تحت پوشش سپاه استان ایلام قرارگرفته است که جمعیتی در حدود 2500نفر هستند.

وی افزود: اسکان اضطراری چادر و وسایل گرمایشی واگذار شده که هم اکنون نیز کار اسکان موقت در حال انجام است.
سردارحسینی اظهار داشت: تاکنون 149کانکس به مردم توزیع شده و در آینده 25واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش بهزیستی توسط سپاه ایلام در این منطقه ساخته می شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)اضافه کرد:  توزیع لوازم بهداشتی ،نوشت افزار و اسباب بازی و وسایل مورد نیاز برای زنان بچه دار و سرپرست خانوار توزیع شده است.

وی با اشاره به نیاز مردم به پزشک و ماما در این منطقه تصریح کرد:به درخواست فرماندهی استان ایلام در مانگاه مربوط به بنیاد برکت که در این ایام دایر بود تا چند ماه آینده نیز برقرار است.

حسینی با بیان چگونگی اعطاء کانکس به خانوارهای آسیب زده بیان داشت: خانه های که ازنوع اول هستند که قابل اسکان نبوده و کاملا تخریب شده اند، در اولویت دریافت کانکس هستند.

فرمانده سپاه استان ایلام با بیان اینکه تا کنون 115واحد آوار برداری شده است و مابقی نیز در حال انجام است، تصریح کرد: در راستای رفاه حال مردم زلزله زده این منطقه54چشمه سرویس بهداشتی و۵۴چشمه حمام در شهر و روستا ها نصب شده است، تعدادی سرویس بهداشتی نیز در حال اتمام است.

وی با بیان اینکه سپاه در تامین نفت منطقه نیز همکاری دارد، گفت: تاکنون بالغ بر 50هزار لیتر نفت توزیع شده است.

 

ارسال نظرات