امام جمعه شربیان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: جهان، جهالت ترامپ را محکوم کرد چراکه اعلام پایتختی قدس از طرف ترامپ برای اسرائیل از روی عجز و ناتوانی است که ان شاالله در این توطئه هم چون گذشته شکست خواهند خورد و فلسطین آزاد خواهد شد .
کد خبر: ۸۹۶۲۵۱۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری بیان کرد: امریکا بداند با این کار احمقانه و ابلهانه نابودی اسرائیل را نزدیک کرد و روز به روز پایه های رژیم صهیونیستی سست می شود و این را هم دوستان و هم دشمنان بدانند ما اسرائیل را یک کشور رسمی نمی شناسیم و حفاظت از هویت و موجودیت فلسطین که قبله نخست مسلمان است امری واجب و ضروری و یک جهاد مقدس است.

وی در خصوص سفر جانسون وزیر امور خارجه انگلیس اظهارداشت: انگلیس خبیث جاده صاف کن امریکا و منبع نکبت ملت های منطقه است .

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: منافع کشور و انقلاب را هرگز نباید نادیده گرفت چنان که جنایات و خیانت های انگلیس نسبت به ملت ایران را نباید فراموش کرد و از جنایت ها و خیانت های امریکا کمتر نیست باید مسئولان مواظب و مراقب و بیدار باشند دلشان تنگ شده است برای دخالت در امور کشور و می خواهند مجددا نفوذ کنند و یکی از عمل عمل نکننده برجام است و نباید به این سفرها خوش بین بود .

وی با اشاره به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه بیان داشت: تقابل حوزه و دانشگاه هلاکت ملت و کشور و اسلام را بدنبال دارد در حالی که این دو نهاد و مراکز در مغز متفکر و حساس جامعه هستند .

حجت الاسلام منصوری اضافه کرد: جدا کردن حوزه و دانشگاه و در مقابل هم قراردادن این دو مرکز از بزرگترین فاجعه های عصر حاضر است باید بین این دو نهاد اتحاد و وحدت حفظ شود چراکه دشمنان می خواهند اسلام از بین برود، تاریخ اسلام را از بین ببرند و اسلام را ضعیف کنند و مردم را از آن هایی که برای اسلام کار می کنند جدا کنند .

امام جمعه شربیان در ادام گفت: لایحه 97 نکات مثبت و منفی دارد و لایحه 97 رکود و بیکاری را رفع نخواهد کرد بنابراین لازم است مجلس تدبیر کند یعنی هزینه جاری دولت را افزایش و هزینه عمرانی را کاهش داده است .

حجت الاسلام منصوری افزود: باید در کشور اشتغال زایی شود و جوانان بیکار مشغول بشوند، باید اقتصاد مقاومتی اجرایی شود تا مردم به تولیدات داخلی تکیه کنند.

وی به اهداف دشمنان اشاره کرد وگفت : امروز دو هدف روشن در دستور کار دشمنان خارجی و داخلی نظام و ملت ایران قرار دارد یکی القا ناکارآمدی نظام و ایجاد تنش ها و بحران هایی در داخل کشوذ و دومی تضعیف سرمایه های اجتماعی از جمله اعتماد مردم به دولتمردان و مسئولان از طرفی ناامیدی به آینده از جهت دیگری است.

 

ارسال نظرات