عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

اقدام اخیر ترامپ موجب توجه دوباره امت اسلامی به مساله فلسطین شد

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به موج محکومیت های مردمی اقدام دولت آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس گفت: این اقدام احمقانه و نسنجیده موجب بیداری مجدد امت اسلامی و توجه ویژه به مساله فلسطین شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۹۰
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: این حرکت ترامپ، بار دیگر اذهان و افکار عمومی مسلمانان و امت اسلامی را متوجه توطئه های شوم صهیونیسم جهانی و نظام سلطه در فلسطین کرده است.
وی ادامه داد: این رژیم غاصب صهیونیستی در کنار آمریکا و مزدوران منطقه ای آن با ایجاد و تشکیل گروه تروریستی داعش به دنبال ایجاد چتر امنیتی برای این غده سرطانی در منطقه و انحراف افکار عمومی از مظلومیت مردم فلسطین بودند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: با اقدام اخیر آمریکا و نیز شکست داعش در منطقه، بار دیگر مظلومیت مردم فلسطین و آرمان قدس شریف مورد توجه مسلمانان و ملت های آزاده جهان قرار گرفته است.
وی با اشاره به همراهی برخی حکام منطقه با اقدام فریبکارانه آمریکا گفت: مقامات سعودی و رژیم بحرین در این مسئله نه تنها با انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف مخالف نبوده بلکه این امر را تشویق کرده و از آن به صورت غیرمستقیم حمایت می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: مقامات عربستان برخلاف نظر و افکار امت اسلامی و آرمان فلسطین، به دنبال تقویت روابط با رژیم صهونیستی بوده و در این راستا درصدد زمینه سازی برای این امر نیز هستند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: اتحاد بین این مراکز علمی و فرهنگی کشور در کنار پرورش نیروی انسانی و نسل آگاه و متعهد باید مورد اهتمام اساتید حوزه و دانشگاه قرار گیرد.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: وجود دانشمندان، علما و اندیشمندان تربیت یافته در حوزه و دانشگاه، سرمایه های عظیم انسانی برای کشور و نظام اسلامی هستند.
وی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در طول سالیان پیش از انقلاب و نیز در عصر حاضر به دنبال ایجاد شکاف در بین حوزه و دانشگاه هستند زیرا این مراکز مایه قدرت و اقتدار کشور و موجب رشد و تعالی نظام اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها