فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد:

سپاه تمام توان خود را در عرصه عمران و آبادانی کشور به کار می‌گیرد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ولایتمداری، تفکر انقلابی ،حرکت جهادی و ساختار مردمی بسیج و سپاه علت موفقیت در حرکت پیشروندگی و پیش برندگی این نهاد انقلابی می باشد.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۸۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات سپاه را یک نهاد انقلابی و مردمی دانست و گفت: اگر امروز هم سپاه در کشور و منطقه منشأ اثر است، به سبب پشتیبانی و حمایت مردم است.

وی  با اشاره به بدهی ۳۰ هزار میلیارد تومانی دولت به سپاه گفت: سپاه افتخار می‌کند که زیر نظر مقام معظم رهبری و تنها با نظر فرمانده کل قوا، بدون در نظر گرفتن محاسبات دنیوی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: در هر کار و پروژه‌ای سپاه حضور داشته و با وجود بدهی سنگین دولت، سپاه از ادامه کار خود در عرصه عمران و آبادانی کوتاه نمی‌آید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره کمک بدون چشم‌داشت سپاه به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار کرد: همه مسئولین باید در راستای تقویتِ بسیج تلاش کنند، این خواسته امام(ره) و مقاوم معظم رهبری است.

وی مبانی حرکت سپاه را اسلام، حاکمیت اسلامی، قانون اساسی و پیروی از سیره امام(ره) و ولایت مطلقه فقیه عنوان و تصریح کرد: سپاه در دفاع از ارزش های انقلاب، ولایت پذیری و دفاع از روحانیت و مرجعیت دینی که این روز‌ها به شدت مورد هجمه قرار گرفته است برای خود حد و مرزی نمی‌شناسد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در خاتمه خاطرنشان کرد: سپاه نیرویی توانمند برای کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است. 

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار نعمت‌الله نجفی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محلات معارفه و از زحمات سرهنگ دوم پاسدار علی مطلبی تکریم شد.

ارسال نظرات