به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج برگزار شد ؛
رزمایش تربیتی تشکیلاتی «شهید حججی» یاوران ولایت با رویکرد جوان مومن پای کار انقلابی و با حضور حلقه های صالحین ، مربیان ، سرگروه ها و استادیاران صالحین سپاه امام حسین (ع) در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۵۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دوره تربیتی تشکیلاتی «شهید حججی» یاوران ولایت با رویکرد جوان مومن پای کار انقلابی و با حضور حلقه های صالحین ، مربیان وسرگروه های شبکه صالحین و استادیاران سپاه امام حسین (ع) در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد.این رزمایش بزرگ  از صبح روز پنجشنبه 23 آذر ماه 96 با حضور 400 نفر از اعضای حلقات ویژه صالحین،مربیان وسرگروه های شبکه صالحین و استاد یاران برگزار وتا ظهر روز جمعه 24 آذرماه بعد از اقامه نماز جمعه و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان به کار خود پایان خواهد داد.

هدف از این رزمایش،گفتمان سازی شعارهای سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با رویکرد تفکر انقلابی، روحیه جهادی، اخلاق ولایی، اخلاص عملی در بین شبکه تربیتی صالحین و رصد میزان توانمندی وکار تشکیلاتی این شبکه می باشد.

در این رزمایش که بصورت شبانه روزی برگزار شده برنامه هایی از جمله مباحثات ،مناظره و لیک بیان و استفاده از اساتید اجتماعی تحت نظر استاد یاران و پرسش و پاسخ  با فرماندهی ناحیه در قالب تریبون آزاد انجام شده است.

ترویج روحیه بسیجی در جامعه به ویژه در اذهان نسل نوجوان و جوان علاوه بر اینکه بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم فرهنگی است بلکه نسل جوان کشور را از آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی مصون می‌دارد.سلامت فردی، اجتماعی و اقتدار و امنیت پایدار آینده کشور در گرو تربیت یک نسل مومن و انقلابی است و آموزش و پروش مبدا اصلی تحولات در کشور است.

 

خبرنگار : سیده ساجده قریشی

ارسال نظرات