معاون تعلیم و تربیت سپاه روح‌الله:

عمل به قرآن راهی برای دردهای جامعه در عرصه‌های مختلف

معاون تعلیم و تربیت سپاه روح‌الله گفت: با توجه به تهدیداتی که در جامعه جهانی وجود دارد تنها راهکار رفع مشکلات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ما عمل و محوریت قرار دادن قرآن است.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۴۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام طالبی معاون تعلیم و تربیت سپاه روح‌الله در مراسم اختتامیه 25‌امین دوره مسابقات قرآنی استانی بسیج با حضور نفرات برتر نواحی 12 گانه بسیج در مسجد امام حسین(ع) شهرستان اراک گفت: با توجه به تهدیداتی که در جامعه جهانی وجود دارد تنها راهکار رفع مشکلات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ما عمل و محوریت قرار دادن قرآن است.

وی افزود: باتوجه به اهمیت عمل و محوریت قرار دادن قرآن، معاونت تعلیم و تربیت تلاش کرده است این مهم در قالب حلقات صالحین در سطح پایگاه‌های بسیج مورد توجه قرار گیرد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه روح‌الله فعالیت این معاونت را بر دو محور اصلی مطرح و تصریح کرد: محور نخست حلقات صالحین، بر پایه و اصول مباحث تربیتی نسل جوان است و دوم اینکه در برخی از حلقات صالحین فعالیت و مباحث قرآنی در سطح استان انجام می‌پذیرد.

حجت‌الاسلام طالبی ادامه داد: دستورالعمل دارالقرآن سازمان بسیج در سال جاری با تکیه‌بر ارائه برنامه و پیشنهاد‌های قرآنی از سطح پایگاه به حوزه، نواحی و در ادامه این برنامه‌ها توسط سپاه‌های استانی به سازمان بسیج است تا پایگاه‌ها بر اساس توانایی و امکانات بتوانند برنامه‌ها را اجرایی کنند درحالی‌که این رویه درگذشته عکس بود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سطح استانی برگزار شده است، افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ ۱۵ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق تقلیدی و مجلسی در دو مقطع سنی زیر ۱۶سال و بالاتر برگزار شده و نفرات اول این دوره از مسابقات در مسابقات ملی در بهمن‌ماه به رقابت با دیگر متسابقین خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار