نمایش «مادرجان سلام» در شهرری اجرا می شود

خبرگزاری بسیج: نمایش «مادر جان سلام» نوشته داوود کیانیان و کارگردانی عباس عبدی، 25 تا 27 آذرماه سالجاری در مجتمع فرهنگی، هنری ابوالفتوح شیخ ابوالفتوح رازی شهرستان ری به روی صحنه می رود.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۰۷
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این نمایش محصول کارگاه آموزش بازیگری است که با حضور عباس عبدی به عنوان مدرس از اوایل تابستان کار خود را آغاز و بعد از طی دوره آموزش، آماده اجرا شده است.

در این نمایش نادیا امینی، محمدرضا حافظی، عرفان شیبانی، فاطمه سادات علیزاده، ماریا رشیدی، امیرطاها احمدی، فاطمه حیدری، حدیث محسنی و محمد رضا حزینی به ایفای نقش می پردازند.

علاقه مندان برای تماشای این نمایش می توانند از 25 تا 27 آذرماه در ساعت 18 به مجتمع فرهنگی، هنری ابوالفتوح شیخ رازی واقع در میدان نماز شهرری مراجعه کنند.

نمایش «مادر جان سلام» به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ری در قالب اجرای عمومی و با محوریت پایان دوره کارگاه بازیگری تولید و اجرا می شود.

این نمایش با ساختار قصه‌های افسانه‌ای و اسطوره‌ای، سفر مادری را روایت می کند که در دنیای مرگ و زندگی، مفاهیم جدیدی را درک می‌کند. نمایش در ستایش عشق بی پایان مادر به فرزند است. مضمون همیشگی و ابدی عشق و تباهی مرگ به خوبی در این نمایشنامه شاعرانه پرداخته شده است.

ارسال نظرات