خبرهای داغ:
دو نفر که بر اثر واژگونی پراید در کانال آبرسانی درون خودروی خود محبوس شده بودند، با فداکاری بسیجیان پایگاه شهید مطهری روستای سید راضی حوزه بسیج شهید بقایی شوش نجات یافتند.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۰۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان از شوش شامگاه چهارشنبه، خودروی پراید با دو نفر سرنشین در کانال آبرسانی کنار روستای سید راضی واژگون شد.

همزمان با واژگونی خودرو، یکی از بسیجیان پایگاه بسیج شهید مطهری در حال تردد در مسیر روستای جریه بوده که متوجه این حادثه شده و فوری با فرمانده این پایگاه برای انجام عملیات امداد و نجات تماس می‌گیرد

طاهر ملیانی فرمانده و دو نفر از بسیجیان این پایگاه با سرعت‌عمل، خود را به محل حادثه رسانده و در تاریکی شب و سرمای هوا، برای نجات جان دو سرنشین محبوس شده، وارد این کانال آبرسانی می‌شوند. آنها شیشه خودرو را شکسته و دو سرنشین را از درون این خودرو که به صورت کامل زیر آب رفته بود بیرون بکشند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید مطهری پس از بیرون کشیدن سرنشین دوم دچار خفگی و جراحاتی نیز می‌شود.

علت حادثه، نبود ایمنی و روشنایی در جاده می باشد

رئیس واحد آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری شوش در این باره گفت: شامگاه چهارشنبه حوالی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه، یک دستگاه پراید با دو سرنشین حدودا ۴۰ ساله در کانال آبرسانی جنب روستای سید راضی سقوط می‌کند.

حبیب رشنو عنوان می‌کند: دو نفر که با کمک نیروهای بسیج منطقه از آب بیرون کشیده شده که یک نفر از سرنشینان که علائم حیاتی نداشت، توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نظام مافی منتقل می‌شود که با تلاش پزشکان بیمارستان عملیات احیای قلب با موفقیت بر روی آن صورت گرفته و فرد صدمه دیده به بخش مراقبت های ویژه منتقل می‌شود.

وی علت این حادثه را نبود علائم راهنمایی، رانندگی و روشنایی اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها