جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تفکر بسیجی هرگز زیر بار ظلم نرفته و حاضر است که از جان خود در راه دفاع از اعتقاداتش بگذرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۶۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، در جمع بسیجیان دانش‌آموز حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده 3 اراک با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف کشور گفت: حضور فعال بسیج در صحنه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نشان داده است که بسیج نماد وحدت، ایثار، گذشت و فداکاری جوانان کشور است.

وی ماموریت بسیج را دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دانست و گفت: بسیج یعنی انقلابی، میدان‌دار خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی، سلفی و تکفیری، بسیج به واقع مصداق ولایتمداری است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: یکی از مهمترین عواملی که باعث پیروزی در دفاع مقدس با وجود کمبود امکانات و تجهیزات نظامی ما شد، وجود تفکر و فرهنگ بسیجی بود.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با تاکید بر اینکه بسیجی ظلم نمی‌پذیرد، گفت: تفکر بسیجی هرگز زیر بار ظلم نرفته و حاضر است که از جان خود در راه دفاع از اعتقاداتش بگذرد.

وی با بیان اینکه امروزه تفکر بسیجی تنها در محدوده جغرافیایی ایران محدود نیست، گفت: بسیج یک فرهنگ و تفکر در راستای حفظ ارزش‌های دینی بوده و عاملی برای اتحاد فرقه و مذاهب‌های مختلف در کنار یکدیگر است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: خلاص، ایمان به خدا و اعتقاد به اسلام و متصل بودن به پروردگار از مهمترین شاخص های بسیجیان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات