فرمانده سپاه ناحیه بجستان با اشاره به نقش بی‌بدیل اصناف در دفاع مقدس گفت: امروز این قشر همان راه دوران دفاع مقدس را در حوزه فرهنگی ادامه می‌دهند و با حرکات زیبایی همچون نصب تراکت و بنر در موقع نماز و تعطیلی مغازه‌های خود در وقت نماز و توجه کسبه به این امر اقدامی می‌کنند که چندین سخنرانی نمی‌کند.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۳۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در نشست شورای قشر بسیج اصناف بجستان اظهار داشت: بیش از ۱۵۰۰ واحد صنفی و ۱۹ اتحادیه در بجستان فعال هستند که نقش بی بدیل این اصناف در دوران دفاع مقدس بعد و قبل آن نیز بر کسی پوشیده نیست.
 
وی ادامه داد: این اقشار تاثیرگذار که بیشتر در پشتیبانی جنگ و خط مقدم کمک حال نظامیان بودند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب این‌ها افسران جنگ نرم بازار هستند که امروز نیز همان راه دوران دفاع مقدس را در حوزه فرهنگی ادامه می‌دهند و با حرکات زیبایی همچون نصب تراکت و بنر در موقع نماز و تعطیلی مغازه‌های خود در وقت نماز و توجه کسبه به این امر اقدامی می‌کنند که چندین سخنرانی نمی‌کند.

فرمانده سپاه بجستان به کمک‌های اصناف بجستان به زلزله زده‌های غرب کشور پرداخت و افزود: ما در شهرستان شاهد کمک‌های ارزشمندی بودیم و اکثر کسبه و بازاری در حد توان کمک‌های خود را به مناطق زلزله زده منتقل کردند و فقط یک کسبه با اهدای ۲۰۰ جفت کفش در این حرکت سهیم شد. امروز بسیج اصناف این شهرستان که در جای خود نمونه‌ای از بسیج واقعی، و پای کار است متاسفانه مکانی مناسب ندارد و خواستاریم با تعامل با سازمان بسیج اصناف خراسان رضوی در این خصوص نیز قدمی برداشته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها