معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بنادر و دریانوردی گفت: 10 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی در بندر امیرآباد در حال ساخت است و پیش از این 20 واحد تولیدی به ارزش هزار میلیارد تومان در این منطقه اقتصادی ساخته شده است.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۳۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد راستاد در مراسم تودیع و معارفه مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد اظهار کرد: این بندر از بنادر شاخص در کشور و حاشیه دریای خزر است که نیاز به حمایت و توجه ویژه دارد.

وی از مدیر جدید بندر خواست تا به گونه ای عمل کند که روند فعالیتهای بندر همواره رو به رشد باشد، شاخص ها به صورت مستمر اندازه گیری شود و نرم مناسبی به کشتی ها ارائه دهند، همچنین به مسائل محیط زیست توجه شود.

مدیرعامل بنادر و دریانوردی گفت: ساکنان اطراف بندر نباید دچار زحمت و مشکل شوند، زیرا از لحاظ توسعه ای باید افرادی که تحت تاثیر یک مجموعه و سازمان هستند از آن استفاده ببرند.

راستاد با بیان اینکه 20 واحد تولیدی ارزش افزوده ای توسط بخش خصوصی در بندر امیرآباد ساخته شده است، افزود: ارزش این سرمایه گذاریها یکهزار میلیارد تومان است و 10 واحد تولیدی دیگر به ارزش 100 میلیارد تومان در حال ساخت است که در مجموع هزار و 800 فرصت شغلی را ایجاد کرده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بندر امیرآباد یک بندر نسل سوم و تولیدکننده است کا ارزش افزوده دارد، از مدیر جدید بندر امیرآباد خواست تا در جهت تکمیل پروژه های آن به ویژه در جاده های دسترسی اهتمام داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها